14 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Kurczę, mogłam napisać, że krzyż był do Ciebie - ale pociągnę temat z Bucky'm xD
Jak Ci miniaturka idzie?  
O Boże, padam tu ze śmiechu : [link] muzyka, nauczyciel xD
Ale tego nie czaję: [link]
A paringi kobiece lubisz? 
/Znowu moja wina :P Po prostu założyłam, że skoro rozmawiałaś z Bucky'm o różańcu, to z krzyżem też było do niego.
/Jak po grudzie. Nie miałam ostatnio czasu, by nad nią przysiąść, ale postaram się skończyć ją do weekendu. Ale za to notka #35 nie pojawi się na czas, bo przyznaję, nawet jej nie zaczęłam, a nie mam już notek na zapas. 

/Ten pierwszy filmik jest sklecony tak cudownie, że aż nie mogę się na niego napatrzeć. i jeszcze to "Loki / Tony Stark - Prostitute And Playboy" w polecanych. Tja, podziękuję.
/Preferuję jednak pary m/k, kilka m/m też lubię, ale przyznaję, nie zdarzyło się jeszcze, żeby zainteresował mnie jakiś związek k/k.
Ale wiele też tracisz Sam. Nie tylko pidżamę xD
Masz jakiś fanklub? 
Nie jest oczywiście tak, że w ogóle nie korzystam z internetu. Korzystam, czasem całkiem sporo, ale zwyczajnie unikam wyszukiwania informacji o sobie, czy o osobach, które znam. Czasem ludzie wypisują takie bzdety, że można albo się z tego śmiać, albo się wściec. A co do do fanklubu, coś tam pewnie by się znalazło.
A, więc sobie nic z nią nie zrobię xD
W sumie jakbyś umierał to i ja mogę Cię ochrzcić nawet wodą z butelki.. Jakbyś tak kiedyś chciał.
W sumie to muszę przyznać, że gdy zestawi się polanie głowy wodą i obrzezanie, ta pierwsza opcja brzmi jednak bardziej zachęcająco. Szkoda tylko, że szczeniaka nikt o zdanie nie pyta, tylko ciacha. Dlatego takich decyzji nie powinno narzucać się już za dzieciaka, a pozwolić na podejmowanie ich, gdy człowiek jest już odpowiednio świadomy i dojrzały. 

1 komentarz:

  1. W sumie to tamten filmik chciałam Ci przesłać, ale jest on bezsensowny xD I moja wina, bo mogłam napisać tak jak kiedyś N:... xD Więc wybacz mi! Upadam na kolana! xD
    Jeśli wolisz, to może skup się na #35 a nie na miniaturce, wiesz priorytety i te sprawy xD
    Mnie w sumie też, nawet nie wiem kogo się paruje między babkami, tj pamiętam że Buffy i Willow, ale tak to nic mi nie wiadomo xD

    Coś Ty taki skromny? Przyznaj się, że chętnie byś porozdawał autografy xD
    Czego byś najbardziej chciał nauczyć kolejne pokolenia?


    Mnie ochrzczono w wieku czterech lat. Chyba byłam na tyle świadoma, że na palcach potrafiłam pokazać ile mam lat. Tylko pewnie byłby mały odsetek ludzi, którzy w dorosłym wieku chcieliby przynależeć do jakiejś wiary?

    OdpowiedzUsuń