17 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

#1 Kto się czubi ten się lubi.. Czyżby Lady in red nie była jedynie romantyczną piosenką? :D Ale i postacią?
#2 Haha to kim zrobimy wujcia co same włosy miał? :D Stark jest kompletnie Wednesday! Więc pomysł z rąsią gra i buczy. Haha kolejne uniwersum, w które da się naszych podzielonych bohaterów wcisnąć ;D I to nawet nie na siłę ;D
Biedny, nikt nie chce pokładać nadziei w jego koordynację ruchową.  
/Tam wszyscy się czubią, więc mam problem z odgadnięciem do kogo pijesz :P
/A długa, czerwona sukienka Wandy to takie mrugnięcie okiem w stronę jej kanonicznych strojów. Tam często chadzała ubrana w podobny sposób, a niemal nieodłączoną częścią jej "bitewnego" stroju była długa, czerwona peleryna. 

/Chodzi ci o kuzyna Coś (Ktoś?)? Ciężka decyzja. Jeszcze trudniej ustalić to, kto byłby wujaszkiem Festerem :P
Luzuj poślady! Pospaceruj chociaż z Bucky'm, może ruch sprawi, że się zrelaksujesz. 
/Jak sama powiedziałaś - Bucky jest jak kot. A to oznacza, że lubi chodzić własnymi drogami. Mam go przymuszać?
Na błędach się uczy, a nie rezygnuje. A jeśli nie byłbyś żołnierzem, to kim siebie widzisz? 
/Doskonale to wiem. Wolę po prostu zrobić sobie na pewien czas przerwę od nauki, posiedzieć gdzieś z boku i popatrzeć. W ten sposób też można się wiele nauczyć.
.A kim bym był, gdybym się nie zaciągnął? Wiesz, zawsze chciałem hodować ptaki.
Nie trzeba pić kawę aby mieć kawiarnię? 
/Nie powiedziałem, że jej nie piję. Powiedziałem, że jej nie tykam. Ciężko zaparzyć kawę bez zbliżania się do niej, nie sądzisz?

1 komentarz:

  1. Do kogo mogę się skogucić? xD
    Haha już myślałam, że powoli zbliża się wątek z ankiety xD
    Fester? Kto jest łysy? Hm, Sam jest krótko ciachnięty, nie bądźmy rasistkami i dajmy mu tę rolę ;D Wujkiem coś to Thor mógłby być, on "zapuszczał" włosy, nie? :D

    Możesz mu zaproponować?



    Hahahahahahahah. Czekaj, już mi przechodzi hahahahahaha jednak nie hahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahah. Nie żałujesz, że nie siedzisz sobie teraz wśród gołębi?



    Więc czym me usta i kubki smakowe uraczysz?

    OdpowiedzUsuń