8 czerwca 2016

O.

To sem starsza, powinnam się martwić o Twoją psychikę xD
Poszukałam, ale znalazłam coś co simsami nie jest: https://secure.static.tumblr.com/9b6d589a8e4088e77dbead607c837393/ssldhbv/PoNo182xl/tumblr_static_tumblr_static_filename_640.png nie chciałabyś do tego dodać historii? ;D
To spróbuj bezpośredniego Barnesa xD
/O, właśnie. A wiecznie mnie tylko demoralizujesz ;)! 
/Okej, dopisuję do listy i może wykorzystam przy "Przeszłość i przyszłość mieszają w teraźniejszości", bo dałoby się to zgrabnie połączyć.
/Akurat próbuję. Jakieś dwadzieścia minut temu nad tym przysiadłam i mam już dwieście dwadzieścia jeden słów, więc idzie mi to znacznie szybciej i zgrabniej niż ze Steve'm. 

+ Przy T-Boltsach #2 pojawił się mail odnośnie cmoka Bucky'ego i Steve'a - klik
Może on właśnie temu, że gada to trafia do celu? 
/Raczej dzięki temu, że zawsze trafia do celu, pozwala sobie na gadanie. Nawet nie do końca skoncentrowany i tak jest w tym lepszy niż my wszyscy razem wzięci. Jim potrafi postrzelić szwabusa w tyłek nawet z półtorej mili. 
S:Już bardziej z miłością nie da się patrzeć
B: Haha zastrzyki tam, gdzie słońce nie dochodzi?
Steve:
/Och, da się. Wystarczy spojrzeć na sposób, w jaki Bucky spogląda w lustro.

Bucky:
/Może chociaż to by mu pomogło, bo niestety, ale już za późno, by leczyć go na głowę. Zresztą o czym ja mówię? Tam jest tylko pustka, prawda, Steven?

1 komentarz:

  1. Czym ja Cię Kochanie demoralizuję? Nie rozumiem.. Przecież ja nic nie robię...
    xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
    Dokładnie! Takie: jedna strona chce bronić Steve, druga chce się pozbyć emocji sprzed lat.. xD
    WoW! Dajesz Maleńka! Widzisz? Wystarczyła drobna zmiana i patrz jak kliknęło xD

    To mam chociaż nadzieję, że drama będzie warta przeżywania, a nie że będziemy mówić o tym iż obiecali gruszki na wierzbie xD

    Haha dobrze im tak! Dokopcie im Panowie!


    S,B: Miło się na was patrzy, choć wojna trwa wciąz.

    OdpowiedzUsuń