11 czerwca 2016

O.

Z takich sytuacji wychodzisz z sensem, więc pewnie i teraz obronną ręką skończysz xD
Ha, jakby tylko tak było można *.* pfiu, pfiu, pomarzyć mogę :D
A powinien być zgodny z tym co Ty czujesz, czyż nie?
/Zawsze może być ten pierwszy raz, kiedy uda mi się stworzyć coś całkowicie bezsensownego, prawda?
/Dodać to do listy :P?

/Można powiedzieć, że chciałam mieć ciastko i zjeść ciastko, bo miał być zgodny i z tym, i z tym. No ale nie wyszło, więc stwierdziłam, że nie będę ciasno trzymać się MCU, bo zwyczajnie tak się nie da. 
Wiesz.. Bardziej troszczę się o Bucky'ego, chcesz mu pomóc się poskładać samemu nie będąc całkiem całkiem ułożonym, że tak to ujmę. 
/Nie uważam się za "nie całkiem ułożonego". Mam kilka mniejszych lub większych problemów, ale nie ma chyba na świecie człowieka, który by ich nie miał, prawda? A to, że je mam, nie oznacza przecież, nie nie mogę pomóc Bucky'emu. 
Czarny czwartek? Twoja rodzina też miała jakieś akcje?
/W pewnym sensie uderzyło to w każdego. U nas skończyło się to tym, że po jakimś czasie mojego świętej pamięci papę wyrzucili z roboty, więc było kiepsko. Zaczął trochę pić, więc moja ma miała na głowie jego, dom i trójkę dzieci, w tym jedno niemowlę. Nie wiem jakim cudem dała sobie radę, ale jej się to udało. Była niesamowitą kobietą.

1 komentarz:

  1. Ej, ale wtedy Ci wybaczymy xD bo no cóż, wzloty i upadki są we wszystkim ale nie ma ci się poddawać, czy hejcić ;*
    Kurczę Bucky wyłożony na satynowej pościeli... Zakrywająca tylko jedną noge i kluczowe miejsce.. Co mam Ci dać za napisanie? <333
    Tym bardziej że filmy lubią się bardzo nie trzymać pierwowzorów xD


    Bo może on potrzebuje wsparcia a nie zamiany ról? Nagle któryś z Twoich problemów wyjdzie a Bucky może nie mieć sił na radzenie sobie z nim?



    Z całą pewnością jest godna podziwu.. W dzisiejszych czasach wiemy, że czasem trzeba przeczekać spadki wartości, ale wiem że wtedy inaczej było. Wojna się skończyła i nikt nie myślał o giełdzie tylko by powiązać koniec z końcem..

    OdpowiedzUsuń