1 lipca 2016

O.

Przecież ja im nic złego nie robię! Już bym to miała napisane ale długopisów wciąż brak xD
Jak oni lubią homo podteksty, a później się dziwią, że ludzie wymyślają romanse xD Oj tam, widziałam jeden art ze Steve'm na klęczkach.. Ale Bucky chyba był w trybie WS bo na plecach Steve miał wydzierganą nożem (bądź innym ostrzem) gwiazdę xD ale robił przyjemną rzecz Bucky'emu xD
/A więc pisz ołówkiem, a potem popraw żelowymi długopisikami. Proste!
/To jest braterska relacja, nie widzisz? Nie? No ja też jakoś nie bardzo. Coś nie im nie wyszło, ale to szczegół.

/No i wrzuciłam nową miniaturkę. Nie Stucky, bo to jednak blog nie tylko o tej parce, ale jest.
S: Chodź tu wielkoludzie na przytulaska. Dobrze będzie.
/Dziękuję, ale jednak odmówię.
B: No kto by bakterii z twojej jamy ustnej nie chciał?
/Mam bardzo atrakcyjne bakterie. Wątpisz?

1 komentarz:

  1. Haha podwójna robota, to nie dla mnie xD
    Może specjalnie pozwolili by im nie poszło, w końcu postacie w pewnym momencie i w pewnym sensie same zaczynają żyć xD

    S: Dzięki.. Serio.

    B: Fiu, fiu, co za nogi!

    OdpowiedzUsuń