11 lipca 2016

O.

#1 Wszyscy może nie zginą.. Może tylko część? Macki kojarzyły mi się z ośmiornicą.. Nie można mu dłoni uciachać?
Bucky robi kroki w przód robi! Steve go dotknał, co więcej on też ścisnął ramie Steve więc więcej ludzkich odruchów ma i nie ucieka przed nimi.
Nie byłabym sobą: Bucky wyobraża sobie Steve w sukience i uważa że wyglądałby kobieco.. <3 kiedy weekend ze Stucky? :p
#2 Dobra wena, trzeba korzystać gdy jest, bo niestety zdradliwa bywa xD
Aww obejrzę na lapku <3 jakoś natchnęło Cię? ;p
/Ten oto przystojniak to Arkady. Podejdź do niego i uciachaj mu ręce w łokciach i to w taki sposób, by nie dosięgnął cię mackami, bo po tobie. Lepiej więc pójść śladem Bucky'ego i brać nogi za pas, gdy tylko się go zobaczy. Albo nasłać na niego kogoś, kto da sobie radę z nim i jego mechanicznymi mackami.
/Cieszę się, że zwróciłaś na to uwagę. Bucky wreszcie nie zareagował słowami "Nie dotykaj mnie" i agresją, więc jest dobrze.
/Bucky nie powiedział, że Steve wyglądałby kobieco w sukience. Powiedział, że wyglądałby bardziej kobieco od tej pani. I w sumie miał chłopak rację :P A weekend Stucky może być zawsze, wystarczy dać znać.

/Coś o tym wiem. Dlatego skończył mi się już zapasik notek.
/Cóż, niestety nie. Póki co, jakoś nie potrafię opisać tego w takiej konfiguracji, więc wolę najpierw to trochę poćwiczyć do szuflady.
S: Może krzyknij jego imię? 
 To niestety nie jest takie proste. A wielka szkoda.
B: na mnie się sercem patrzy.
Mam jasnobrązowe włosy, zielone oczy.
 A więc mam stwierdzić czy jesteś urodziwa lub nie na podstawie koloru włosów i oczu, oraz na przeczuciu? Dzięki, ale nie, bo jeszcze moje przeczucie ci się nie spodoba.
 

1 komentarz:

  1. Telefon do Magneto? A nasza pani doktor nie poradzi sobie? Thor mógłby młotem z nieba sterować, o xD już jakieś opcje są xD
    Aww, nie ma sprawy takie rzeczy warto podkreślać xD
    Haha ale jakby miał kogoś w kiecł wcisnąć i zatańczyć byłby To Steve xD
    Haha spokojnie, ale jakbyś powiedziała że tego nie widzisz to pamiętaj że odpuściłabym bez łez xD

    S: A jego ziemianka?
    B: a co więcej potrzebujesz? Rozmiar buta to 35 a wzrost 162

    OdpowiedzUsuń