11 lipca 2016

O.

Haha odpowiem od końca (tyłu xD) Miałam śmiechawę jak "Steve" powiedział "you suppose to be god" - myślałam, że palnie "dead" i nie, taka konfiguracja też mi się podobała xD
Ale Bucky może sobie specjalną wkładkę do butów dać by być wyższym, nie ma żadnego problemu xD Już możesz na tańce wysyłać xD
Haha czyżby miałaby mieć taką rolę jak Swan w "Dawno, dawno temu"? ;D 
/Nie miałam jeszcze chęci i okazji, by w całości obejrzeć ten cud kinematografii, i nawet nie wiem, czy chcę to robić, bo wen może uciec z krzykiem, ale nie sądziłam, że ktokolwiek wsłuchuje się w dialogi tych dzieł :P 
/Wkładkę? Chyba kikunastucentymetrowe szpilki...
/Czy jest coś ze mną nie tak, jeśli na myśl o Swan, pierwsza przed oczami pojawia mi się Bella Swan? Co jest na tyle dziwne, że OUaT i obejrzałam prawie pięć sezonów (ciągle męczę 5a, bo wydaje mi się tak zły, że przemęczyć nie mogę). Ale Jenn na całe szczęście charakteru Belli nie ma.
S: Może przez lustro da się pogadać?
 Bardzo zabawne. Jednak jakoś nie jest mi do śmiechu.
B: Biust to miseczka "B", ale taka mniejsza, w dłoń dobre. Usta ponoć w ładny uśmiech się układają, więc nie są złe.
/Rozmiar twojej stopy i stanika wciąż niczego mi nie mówią, bo i tak po tym nie stwierdzę czy masz twarz do gruntownego remontu, czy jednak da się na nią patrzeć i nie oślepnąć. Także jeśli ktoś ma ocenić blask twojej urody, nie będę to ja.
/I tak w sumie... Teraz to ja chyba też mam już "B". Wymogi spełniam. Okej... Jak źle jest ze mną skoro pieprzę takie głupoty? Robię się zdesperowany.

2 komentarze:

  1. Em, to Stucky? Ich się słucha i na nich się patrzy xD Widzisz jakim dziwnym człekiem jestem?;p
    I będzie niczym Marshall (wpisz sobie w yt jeśli nie znasz xD)
    Ja mam obejrzane całe xD Ale wiemy kiedy serial stracił swoją świetność xD Haha chciałam poszukać na yt Stucky zmierzchowe ale na szczęście nie było xD
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fa/ba/bc/fababc0f3188622525b8b58f9725b815.jpg
    http://img.ifcdn.com/images/9a8f216a5c15bd33029f5b47beb6fc6ca2a5be037e0c0832ed47e35b8a7b5b74_1.jpg

    S: Ale ja mówię poważnie? Lustra są magicznym rekwizytem, no ale skoro nie chcesz.. Jak T'Challa to przyjął?
    B:Czytelnicy nie uciekają? Pożyczyć ci stanik? No ale to ze Stevem na hiszpana możecie.. Głupi żart, przepraszam. A jak wspomnienia? Mocno dokopały?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wgl dziś mam imieniny, proszę o Stuckowo-N'owy przytulas!

    OdpowiedzUsuń