15 lipca 2016

O.

Tj nie chodzi może o uzależnienie ale myśl, że jak się nie odezwiesz, nie dodasz notki na czas to świat się zawali a my pociągniemy na Ciebie armię Hulk'ów.. Wszystko trzeba tzw. "take it easy" xD Może akurat dzięki Hulk'owi będziesz mieć upragniony remont xD
Ach, niech więc zazdrość spali z Bucky'm xD
Jednego filmu? A on wystąpił w masie, mógł grać tylko Wolviego i byłoby inaczej xD
/Jeśli chodzi o dodawanie notek na czas, to przyznaję, czasem gnębią mnie myśli, że nie zdążę napisać jakiejś na czas. Ale to działa mobilizująco, bo wtedy jeśli chcę coś napisać, to piszę, a nie robię dziesięć rzeczy na raz.
/Steve zawsze i wszędzie jest zazdrosny, tylko spójrz - klik.
/Filmy z serii X powstają jednak rzadziej od tych z MCU, więc w przerwach pan Jackman nie trzyma jednak ścisłej diety, nie spędza na siłowni kilku godzin dziennie i się nie odwadnia, by mięśnie lepiej wyglądały. Robi się też coraz starszy, więc jest mu trudniej i nie dziwię się, że Wolvie 3 będzie jego ostatnim filmem. Lepiej by zagrał w czymś nieco ambitniejszym, zamiast siedzieć na siłowni.
S: A jak się ma wspólną nazwę to jest też inaczej? Taka odczuwalna przynależność? 
 Wydaje mi się, że nazwa nie jest jednak jakimś szczególnym priorytetem. Jeśli chodzi o Howling Commando, po czasie żaden z nas nie pamiętał już nawet skąd wzięła się ta nazwa i kto ją wymyślił. Avengers było pomysłem Fury'ego, i moglibyśmy nazywać się jakkolwiek inaczej.
B: Krowa ma dłuższy i się nie chwali
 Okej, obraziłem się.

1 komentarz:

  1. Jeśli to jest mobilizator to czemu nie? ;p Byleby nie dobijało..
    Bo od dobicia Cię jestem ja: dlaczego Lego!Steve ma na głowie część, którą wkłada się w coś, by połączyć? Aż mam ochotę popatrzeć na tyły Lego!Bucky'ego.. a w CW też zakrywał go ręką! Jego "własność" nie dotykać xD
    Wgl jest 20 lat z jedną żoną, mają dzieci? Ciekawe kto po nim przejmie pazurki..

    S: Pewnie ty to wymyśliłeś, albo Bucky, który się spił i wył do księżyca?
    B: Za krowę? Obetnijmy wszystkim krowom języki.

    Cześć Wanda, co u ciebie?

    OdpowiedzUsuń