15 lipca 2016

o.

Jeśli to jest mobilizator to czemu nie? ;p Byleby nie dobijało..
Bo od dobicia Cię jestem ja: dlaczego Lego!Steve ma na głowie część, którą wkłada się w coś, by połączyć? Aż mam ochotę popatrzeć na tyły Lego!Bucky'ego.. a w CW też zakrywał go ręką! Jego "własność" nie dotykać xD
Wgl jest 20 lat z jedną żoną, mają dzieci? Ciekawe kto po nim przejmie pazurki.. 
/Mam taką taktykę - jeśli wiem, że na 100% nie zdążę z notką, organizuję "Powrót...". I wszyscy zadowoleni :P 
/A jeśli ktoś jednak spróbuje tknąć, skończy się to na rzucaniu helikopterami albo na wbijaniu komuś tarczy w klatę. 
/Nie interesuję się jakoś szczególnie życiem prywatnym aktorów czy innych celebrytów, ale akurat kojarzę, że portale plotkarskie lubią żerować na panie Hugh i jego żonie, dopatrując się w tym związku drugiego dna. Skoro pani Jackman jest starsza od swojego męża o ponad dziesięć lat i nie wpisuje się w kanon typowej, urodziwej i zrobionej żony jednego z hollywoodzkich przystojniaków, to na pewno jej małżonek musi tak naprawdę być gejem. Bo przecież nie mogli się w sobie zakochać te dwadzieścia lat temu i nie mogą być ze sobą szczęśliwi. Nie, w Hollywood trzeba rozwodzić się po pół roku i to z hukiem. A co do dzieci - mają adoptowane i pan Jackman nie raz mówił o tym, że kiedyś był idiotą, ponieważ bał się tego, że nie będzie potrafił pokochać "nie swoich" dzieci. Teraz znów zrobi sobie przerwę od aktorstwa, by móc spędzić więcej czasu z rodziną.
Cześć Wanda, co u ciebie?
 Dość dobrze, tak sądzę.
 S: Pewnie ty to wymyśliłeś, albo Bucky, który się spił i wył do księżyca?
 Nie, nie ja to wymyśliłem. Zdecydowanie nie ja, byłem na to zbyt trzeźwy. Dlatego mogę strzelać, że to Bucky, Dugan albo Morita. Albo wszyscy razem. Im zdarzało się doprowadzić do takiego stanu, że niemal wyli do księżyca.
B: Za krowę? Obetnijmy wszystkim krowom języki.
 Ktoś coś mówił?

1 komentarz:

  1. Hahahaha coś w tym jest <3 ogl takie akcje są fajne ;D
    No tak, tylko on może tykać xD
    Artykuł był o najdłuższych stażach par "holiłudu", zobaczyłam jego zdjęcie więc kliknęłam. Nic tam obraźliwego nie było i nie miałam takiego zamiaru.. Rodzinka najważniejsza, no o adopcyjnych dzieciach to się najwięcej słyszy od Joli-Pitt więc nie wiedziałam, że i on ma ;)

    W: Tak sądzisz? Nie czujesz się bezpieczna?
    S: Haha to miałeś z nimi wesoło.
    B: Rzucę się z przytulasami.

    OdpowiedzUsuń