29 lipca 2016

o.

Zauważyłam, że wszystko inne umiera ;o Ale dobrze, że nie Ty <333
Ale rozpacz po utracie Steve'a tak łatwo i szybko mu nie przeszła.. To też o czymś świadczy xD Coś czuję, że film o niej to powinna być komedia romantyczna albo jakiś melodramat xD
Hahahaahahahaha pokaż to Bucky'emu niech zerknie na to swym-twym okiem xD
Wiadomo, że jest delikatniejszy - zasługa pana Kapitana do niego ciężkie kolory nie pasują xD
Boże ciężkie, ciemne xD
/Akurat to, czy blog umrze, nie zależy ode mnie. Taki urok już urok Aska.
/Zaproponowałabym też inny gatunek filmu, taki z nieco wyższym ratingiem. ale nie będę wredna. A co do Bucky'ego - po Capie nie tylko rozpaczał i pił, ale też uronił kilka łez. A w świecie samców alfa w obcisłych trykotach to już coś!
/A dlaczego ja mam mu to pokazywać? Nie będę się tak narażać, bo jeszcze zostanę ofiarą jego zazdrości.
/Jak nie? Do niego pasują czerń i czerwień. W końcu jest Hail Hydra, nie :P?
S: No właśnie jak już jesteśmy przy tym, co najczęściej robisz z Bucky'm? Spełniłeś jakieś marzenie/fantazję z nim? Choćby pójście za rączkę wzdłuż brzegu oceanu? 
/Muszę przyznać, że na co dzień nie robimy niczego szczególnie niezwykłego. Od czasu do czasu walczymy z kosmitami czy nazistami, ale potem wracamy do domu i staramy się być tak normalni, jak potrafimy. Od czasu do czasu gdzieś wyskoczymy, zrobimy coś nieco bardziej szalonego, ale bywa, że jesteśmy tak wyczerpani, że nie dajemy nawet rady wstać z łóżka. I nie ma tu podtekstu.
B: A lubisz wkładać?
 Stevie będzie niepocieszony, jeśli znowu wdam się w dyskusję na taki temat.
 

1 komentarz:

  1. Ja Cię będę reanimować, mam papier, że zostałam przeszkolona więc wiesz.. Nie pozbędziesz się mnie xD
    Wiesz, to pewnie i tak będą chcieć obejrzeć dzieci, które pomyślą, że to kolejny film o Pajęczaku xD
    Na miejscu Nataszy bym się im już na oczy nie pokazała.. xD
    Albo jeszcze wymusi na Tobie jakieś zachowanie ;ooooooo
    Czemu Kobik z niego jednorożca nie zrobiła...

    S: Nieco bardziej szalonego czyli jazda samochodem 80km/h (nie chce mi się zmieniać na mile xD) w terenie zabudowanym, gdzie dozwolona jest 50tka? A kto częściej gotuje?
    B: Wyślijmy go na zakupy?

    OdpowiedzUsuń