29 lipca 2016

o.

Ale on powinien mi pozwolić, bo wtedy i go "przedłużę" xD
A nie było już jakiś przesłanek do filmu o niej? Och, jaka "szkoda" xD Za to za chwilę będzie Wonder Woman ale jak oglądałam zwiastun to przez moment miałam myśl "Steve co oni ci zrobili"? Przecież automat z jedzeniem jest taki "zwykły" nikt tam nie będzie niczego szukać xD
On to już ma pod łóżkiem xD
Dobra, myszoskoczkiem też byłby uroczym xD
/Znając Bucky'ego, stwierdzi, że on żadnego "przedłużania" nie potrzebuje ;)
/Te przesłanki pojawiają się już od dobrych sześciu lat (jeśli nie było ich prędzej, wiem, że po premierze IM2 zaczęły się pojawiać), a filmu jakoś nie widać. Marvel odpowiada tylko, że "może", że "kiedyś", że "w przyszłości", bo wie, że na kategoryczną odmowę jej fani mogą się obrazić. Przecież już niektórzy mieli wielkie pretensje i żądania, że Marvel powinien zrezygnować z filmu o Antku i dać im film o Romanowej (niech obejrzą sobie "Salt", zmieniając Natashę Chenkow na Natashę Romanoff, a wyjdzie zupełnie to samo). 
/Tak trochę bajdełejem - w crossoverze Marcela i DC, Cap i WW pojawiali się razem w komiksach. Oboje byli też godni podniesienia młota Thora.
/Pod łóżkiem? Toć on jest dorosły i ma spaczone poczucie humoru, więc trzyma go na szafce :P
/A Bucky miałby sprzątać mu klatkę?
S: A jakie przepisy prawa złamałeś? No i co trzymacie pod łóżkiem, albo w szafkach kuchennych?
S: Steve przez przypadek pocięłam twoją ostatnią koszulę, potrzebujesz wyjść do sklepu. 
/Głównie łamię przepisy dotyczące prędkości. Mam nieco, jak to się mówi, ciężką stopę. Ale mam też naprawdę dobry refleks, więc nigdy nie miałem żadnego wypadku.

/W szafkach kuchennych trzymamy to, co powinno się w nich znaleźć - jedzenie, sztućce, naczynia, garnki. Nic szczególnego, do tego mamy inne miejsca. A pod łóżkiem nie trzymamy niczego. To łóżko na platformie, więc jest to zwyczajnie niemożliwe.
/I zrozumiałem, że mam sobie pójść.
B: I wtedy wszystko mi opowiesz..
 Dekady temu pozbyłem się czegoś takiego jak skrępowanie, więc...

1 komentarz:

  1. Hahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahaah
    Ale przecież Antek jest fajny.. Po co taka Nataszka? Już więcej "mocy" miała Blair z Plotkary xD I knuła jak nie jeden szpieg xD Więc ona nie ma niczego wyjątkowego w sobie skoro możemy odnaleźć ją w innych postaciach xD
    Stawiali mu młot? xD
    Pewnie koło lampki nocnej, by ładnie było oświetlone wieczorem xD
    Dobra, zostawmy go w ludzkim ciele xD

    S: Wiesz, że cię lubię ziom! Ale teraz możesz sobie pojeździć i połamać przepisy.
    B: No więc?

    OdpowiedzUsuń