29 lipca 2016

o.

Może chciał być natchnieniem dla tych co konia dali carycy Katarzyny?
Natasza to wszytkich między swoje uda bierze xD
Ale to musiałby być niebieski plastkik o odcieniu stroju Kapitana xD 
Jakby tak syna nazwali to nikt bu jego imienia nie zapomniał xD a piesio będzie awwww do ustalenia xD nie ma to jak nazwać zwierzę na cześć państwa xd 
Jak najbardziej miniaturowy blog jest piękny! U góry od razu sa podpowiedzi co gdzie jest no i Stucky w banerze <3 nic tylko zasnac i snic o nich <3
/Skończmy proszę temat miłosnych uniesień Lokiego. Aż chciałam spytać o ten epizod na jakimś asku z Loczkiem, ale niestety oba są już zamknięte.
/Biorąc pod uwagę fakt, że już jako nastolatka zaciążyła z jakimś żołnierzem, którego imienia nawet nie znała, a spora część marvelowskich herosów zna ją bardzo dogłębnie, nie sposób się nie zgodzić. Jakże ja się cieszyłam, gdy ona i Bucky się rozstali. Winnie kilkakrotnie zalał się w trupa i rozpacz mu przeszła. 
/A może być błękit, czerwień i biel - klik :P? Wiem, jestem okropna.

/Niektórzy nazywają dziecko North West, a oni nie mogą nazwać sobie syna Stucky? Albo córki, bo też by pasowało.

/Nie jest nieco zbyt pudrowy, że tak to ujmę? Zastanawiałam się nad ciemniejszą kolorystyką, bo ta wydaje mi się być nieco zbyt delikatna. Ale skoro pasuje, nie będę już pewnie niczego zmieniać :)
B: Skoro robisz to tylko wedle mojej prośby to możesz mi go oddać, ja w to uczucia włożę
B: Włożyć to ewentualnie ja mogę...

S: Bucky.

B: No co? Większego romantyzmu to ode mnie nie oczekuj.

S: Wytłumaczy mi ktoś co ja z nim robię?

B: Dużo niegrzecznych rzeczy,

1 komentarz:

  1. Zauważyłam, że wszystko inne umiera ;o Ale dobrze, że nie Ty <333
    Ale rozpacz po utracie Steve'a tak łatwo i szybko mu nie przeszła.. To też o czymś świadczy xD Coś czuję, że film o niej to powinna być komedia romantyczna albo jakiś melodramat xD
    Hahahaahahahaha pokaż to Bucky'emu niech zerknie na to swym-twym okiem xD
    Wiadomo, że jest delikatniejszy - zasługa pana Kapitana do niego ciężkie kolory nie pasują xD
    Boże ciężkie, ciemne xD

    S: No właśnie jak już jesteśmy przy tym, co najczęściej robisz z Bucky'm? Spełniłeś jakieś marzenie/fantazję z nim? Choćby pójście za rączkę wzdłuż brzegu oceanu?
    B: A lubisz wkładać?

    OdpowiedzUsuń