28 lipca 2016

o.

Bo on lubi dziwne rzeczy i to był na pewno eksperyment ;) musi być w tym głębia inaczej zwątpię :o
Bo plastik to nie to samo co żywe ciało?
Haha myślałam że powiesz iż ma co innego twarde i temu jest uzupełnienie xd ale to prawda muszą się jakoś uzupełniać, by nie zwariować bardziej :) 
Oni po prostu skrycie są fanami Stucky i pokazują to swoją grą xD miłość w końcu wiele ma imion xd a Stucky to piekne imię xd
/Ja wiem, że za młodu można eksperymentować, ale z koniem? Poważnie :P? To już raczej nie jest niewinny fetysz.
/Loki lubi konie, Natasza gości, którzy mają przeprane mózgu i nie pamiętają nawet swojego imienia (Czy sypianie z takim typem to też nie jest jakaś perwersja? Bez obrazy dla Bucky'ego,), więc kto wie, może Bucky'ego kręci plastik? 
/Ta dwójka to chodzące przeciwieństwa i dlatego tak dobrze im razem. No i fakt, Steve ma coś dużego i twardego - mięśnie ;)

/Stucky to tak piękne imię, że Steve i Bucky powinni nazwać tak syna. Albo chociaż psa. Tak, lepiej psa.

+ Jeśli możesz, zerknij proszę na bloga z miniaturkami i powiedz czy teraz wygląda lepiej, czy wręcz przeciwnie :)
S,B: Teraz to sobie serio nie przeszkadzajcie!
 Hej, sama kazałaś mi go utulać. Spełniam tylko twoją prośbę, więc wiesz...
 

2 komentarze:

  1. Może chciał być natchnieniem dla tych co konia dali carycy Katarzyny?
    Natasza to wszytkich między swoje uda bierze xD
    Ale to musiałby być niebieski plastkik o odcieniu stroju Kapitana xD

    Jakby tak syna nazwali to nikt bu jego imienia nie zapomniał xD a piesio będzie awwww do ustalenia xD nie ma to jak nazwać zwierzę na cześć państwa xd

    Napiszę w drugim Komentarzu :*

    B: Skoro robisz to tylko wedle mojej prośby to możesz mi go oddać, ja w to uczucia włożę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej miniaturowy blog jest piękny! U góry od razu sa podpowiedzi co gdzie jest no i Stucky w banerze <3 nic tylko zasnac i snic o nich <3

    OdpowiedzUsuń