28 lipca 2016

Sami 25

Witam,witam i o zdrowie pytam XD
Nie czytałam od początku waszych odpowiedzi to nie wiem czy ktoś nie zadał tego pytania. 
I dla autorki kogo wolisz Bucky czy Steve.
/Przyznaję bez bicia, że po takiej ilości dodanych notek nie pamiętam już części zadanych pytań, więc nawet jeśli jakieś się powtórzy, nie jest to żaden problem. Nawet wręcz przeciwnie.

/Przed CA:CW ten blog nazywał się Ask Bucky Barnes. Wybrałam Winniego, ponieważ lata temu to on skradł moje serce.

+ W dniach 25-29.07 trwa tematyczny tydzień Stucky, ale w sobotę chłopcy, którzy zazwyczaj goszczą na tym blogu wracają z tego krótkiego urlopu :)
Bucky mogę tak do ciebie mówić i Steve co myślicie o quizach w których zakochujecie się w jakiejś wymyślonej dziewczynie.
S: Cóż, przyznaję, że nie czytam takich rzeczy. Jednak z tego co wiem na ich temat - dzięki, Buck - nie zostałbym wielkim fanem.
B: Myślę to, że często łączą mnie z laskami, które są kompletnie nie w moim typie. Albo z takimi, które nawet za dopłatą by mnie nie chciały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz