28 lipca 2016

o.

O matulu, na to pewnie są jakieś paragrafy.. Mity rozumiem ale żeby poić tym dzisiejszą młodzież, której przedstawiciele potrafią wyskoczyć przez okno bo ich ulubiona postać potrafi latać... Ale Kobik zrobi z gołębia smoka który nie będzie mógł mieć dzieci i nie będzie człowiekiem xd
Taki leń z niego, że poskakać nie może? ;p
Przyzwyczajona jestem, że tu notka jest co tydzień. Mimo tyli rzuconych wyzwań nie oczekuję tam częściej notek bo wiem, że prędzej jest wen na to co sami chcemy a wyzwania wymagają więcej pracy i skupienia xd
Na zdjęciu chociaż się uśmiechają. Pewnie są dumni, że tyle lat ze sobą wytrzymują.
/Wiesz, nie osądzaj Lokiego. W końcu podczas był klaczą, nie człowiekiem :P No i tak tylko przypomnę, że taki Bucky umawiał się z niebieskoskórą, wielkorzęsą, wyższą od siebie o dobre pół głowy kosmitką, która należała do rasy potrafiącej zmieniać płeć. To musi podchodzić pod jakiś fetysz.
/A po co, skoro ma Steve'a, który odwali całą robotę za niego ;P?
/Steve jest dumny, że wytrzymał. Bucky się uśmiecha, bo wie, że Steve znowu będzie męczył się na kanapie.
S,B: No macie wielki bagaż na plecach, ale jesteście w tym razem. Zawsze byliście.. Więc mam nadzieję że nie jesteście ze sobą z kwestii przyzwyczajenia a uczucia?
B: Ja tam jestem z nim tylko po to, by opinia publiczna jeszcze bardziej mnie znienawidziła. Wiesz, demoralizowanie chluby narodu i te sprawy. To moje hobby.

S: Tak? Tylko po to?

B: Dobra, jeszcze po to, żeby powyciągać z niego trochę kasy. To mój sponsor, dzięki temu ja mogę więcej odłożyć.

S: Jesteś okropny. 

B: Jestem. A ty to lubisz.

1 komentarz:

  1. No niby tak.. Ale myślał jak człowiek czy jak klacz? No i wymyślił to bedąc człowiekiem. Hah, pamiętam te jej rzęsy xd a to pewnie nie będzie nowością że podciągnę to pod Stucky xd Bucky potrzebował Steve, więc związał się z kimś kto może mieć takie ciało a on zamknie oczy i odda się wyobrażeniom xD
    Normalnie bym zażądała na miejscu Steve że teraz to Bucky ma topować xd

    Hahahahahaha dziadka wyśle na kanapę? Toż to nieludzkie xd

    S,B: Steve chyba kanapa zmieni właściciela? Może uratuj sytuację i opowiedz jak ty was widzisz a w tym czasie Bucky skorzysta z twojej karty kredytowej.

    OdpowiedzUsuń