29 lipca 2016

o.

Ja Cię będę reanimować, mam papier, że zostałam przeszkolona więc wiesz.. Nie pozbędziesz się mnie xD
Wiesz, to pewnie i tak będą chcieć obejrzeć dzieci, które pomyślą, że to kolejny film o Pajęczaku xD
Na miejscu Nataszy bym się im już na oczy nie pokazała.. xD
Albo jeszcze wymusi na Tobie jakieś zachowanie ;ooooooo
Czemu Kobik z niego jednorożca nie zrobiła... 
/Ja nie, ale może zazdrość Bucky'ego cię odstraszy :P
/Mogę się założyć, że Marvel i tak nigdy nie zrobi o niej filmu. Superhero byłby z tego marny, bo to tylko kolejna babka w obcisłym spandeksie, która nie potrafi niczego szczególnego, a film z szpiegowski od Marvela też nie byłby najwyższych lotów, nie oszukujmy się. Za niski rating, za wiele głupokwatych zabiegów fabularnych - jak "zabili go, ale uciekł" czy chowanie supertajnego dysku w automacie z jedzeniem.
/Dlatego nie będę ryzykować i niczego mu nie pokazuję. A poza tym, sądzisz, że sam tego już nie znalazł?
/Przy Hail Hydra jest jeszcze nadzieja, że Bucky porządnie trzaśnie go raz i drugi, a przy jednorożcu? Biedny Winnie miałby po nim sprzątać :P?
S: Nieco bardziej szalonego czyli jazda samochodem 80km/h (nie chce mi się zmieniać na mile xD) w terenie zabudowanym, gdzie dozwolona jest 50tka? A kto częściej gotuje?
 Mam więcej mandatów za przekraczanie prędkości, niż możesz przypuszczać. Tak właściwe to wciąż mam prawo jazdy chyba tylko dlatego, że jestem Kapitanem Ameryką, ale nie o tym mówię.  
/I choć dość rzadko gotujemy, zdecydowanie częściej robi to Bucky. Głównie dlatego, że boi się wpuścić mnie do kuchni.
B: Wyślijmy go na zakupy?
 Nie jest to znowu taki zły plan. Mógłby kupić sobie jakieś nowe ciuchy, bo powoli nie mam już czego nosić.
 

1 komentarz:

  1. Ale on powinien mi pozwolić, bo wtedy i go "przedłużę" xD
    A nie było już jakiś przesłanek do filmu o niej? Och, jaka "szkoda" xD Za to za chwilę będzie Wonder Woman ale jak oglądałam zwiastun to przez moment miałam myśl "Steve co oni ci zrobili"? Przecież automat z jedzeniem jest taki "zwykły" nikt tam nie będzie niczego szukać xD
    On to już ma pod łóżkiem xD
    Dobra, myszoskoczkiem też byłby uroczym xD

    S: A jakie przepisy prawa złamałeś? No i co trzymacie pod łóżkiem, albo w szafkach kuchennych?
    B: I wtedy wszystko mi opowiesz..
    S: Steve przez przypadek pocięłam twoją ostatnią koszulę, potrzebujesz wyjść do sklepu.

    OdpowiedzUsuń