18 lipca 2016

o.

Przy i na - głowa na, ciało przy xD Idealnie się wpasuje pewnie w bok Kapa ;D
Może temu, że ani Pająk oni Orzeł nie były postaciami Zwierzogrodu jakimiś ważnymi? Choć jeleń był chyba policjantem pokazanym w tle? Albo go też nie było.. A Steve to może ukryty rogacz? Moje serce krwawi! :(
Ale już tam nie leżą, więc stać mogą xD
Robią to pewnie po kątach xD
/Steve tyle razy nosił go już na rękach, bo Bucky był nieprzytomny/martwy/(wstaw to cokolwiek), że wszystko musiało już mu się tam odpowiednio odgnieść.
/Dopiero teraz uświadomiłam sobie, że tam chyba nawet nie było żadnego ptaka, gada też. Tak właściwie to były tam wyłącznie ssaki, co jest nieco niesprawiedliwe, prawda? A co do Steve'a - cóż, kanonicznie to on zdradzał, nie był zdradzanym. Przynajmniej w Ultimates. 
/Ależ Bucky w lodzie nie leżał, a stał, więc wszystko się zgadza :P A ze Steve'm Marvel nieco skopał sprawę, bo skoro zamarzł za sterami samolotu, dlaczego w retrospekcji z "Avengers" widać, że gdy go rozmrażają, leży? Kiedy lodowata woda wdzierała się do Walkirii, zdążył wstać, odłożyć tarczę na bok i prościutko położyć się na podłodze?
S: A przytrafiło ci się to już?
 Byłem Kapitanem Ameryką, więc rzadko miewałem coś takiego jak prywatność.
B: O tym też wiem i wiesz co? Jest dobrze
 "Jest dobrze" to moja wymówka, znajdź sobie własną.

1 komentarz:

  1. Jak puzzle tej samej układanki, to takie romantyczne xD
    Ej racja! Też sobie coś próbuję przypomnieć, ale nie było nic ;ooo Ale dyskryminacja, to zajawka braku tolerancji ;o
    Może uznał, że jak się położy to szybciej pójdzie na dno?

    S: A teraz masz..? Tak mniej więcej.
    B: Ale ja tego nie używam jako wymówki

    OdpowiedzUsuń