1 września 2016

O.

Hahaha i to się nazywa prawdziwa przyjaźń xD
Nie przypominaj mi proszę o tym.. Aby oczyścić swój umysł idę czytać Stucky xD
Nie zrobiłabyś tego dla swojego Stevie? :p 
Na koniu do boju! xD 
/Coś mnie wczoraj pokusiło i zajrzałam na tę stronę. I żałuję, bo pomijając wszystkie te chore treści, nie mogę się nadziwić popularności tej strony, na której od mojej ostatniej wizyty przybyło ze czterdzieści stron takich genialnych pomysłów, które w większości opierają się na brutalnym gwałcie, zoofilii, kropofilii, a nawet pedofilii i kazirodztwie. Że nikt tego tworu jeszcze nie zamknął.
/Akurat tego to bym nie zrobiła :P

/A może lubi kicać jak królik, a nie patatajać jak kowboj? Tak, to brzmi dziwnie, ale co tam.

+ Bucky "not killing anyone" Barnes - klik, klik i klik. To nie Bucky. To te pustaki, ściany i tarany :P
S: Ale wiesz, jest cierpiętnikiem numer jeden w waszej ekipie, chce ale nie umie i robi złe podchody z Buckym do pomocy mu.. Może już za dużo ma i trzeba go odciążyć?
/Numer jeden? Cóż, czasami. nie da się zaprzeczyć. Jednak raczej na pierwsze miejsce wstawiłbym Barnesa, który miewa dni, kiedy nawet globalne ocieplenie uważa za swoją winę. I nie żartuje teraz, taki epizod też miał. Jednak Steve może zająć solidne drugie miejsce, tuż za Barnesem, a zaraz przed Wandą.
/I tak, wiem, że Steve ma skrzywienie, które każe brać mu na siebie więcej, niż jest w stanie udźwignąć, i staram się pomagać jak mogę, bo to mój przyjaciel, ale jestem tylko człowiekiem. Nie jestem w stanie zrobić wszystkiego.
B: kocham twój uśmiech
 Bardzo się cieszę się.

1 komentarz:

  1. Dlaczego to zrobiłaś? Teraz musisz zająć się oglądaniem/czytaniem Stucky co by to sobie unormować w głowie ;o do tego kocyk i kubek herbaty ! Zależy, czy ktoś tę stronę zgłosił..
    A co byś zrobiła?:D

    To kicu, kicu, marcheweczka jest mniam mniam! xD

    No właśnie, on ani milimetrem swojego ciała nie dotknął tych osób, więc ja nie rozumiem dlaczego wszyscy mówią, że to on ;o

    S: A Wandzie co się dzieje? Clinta nie potrafi sobie wybaczyć? Ach, to oni obaj na miejscu pierwszym, drugie podium wolne i Wanda.. Jak miło, że ty jesteś przy końcu. No on też jest wciąż człowiekiem? takim trochę super ale wciąż jest.
    B: No widzisz? A to nic nie kosztuje, no ciebie chyba trochę bólu?

    OdpowiedzUsuń