1 września 2016

o.

Dlaczego to zrobiłaś? Teraz musisz zająć się oglądaniem/czytaniem Stucky co by to sobie unormować w głowie ;o do tego kocyk i kubek herbaty ! Zależy, czy ktoś tę stronę zgłosił..
A co byś zrobiła?:D 
To kicu, kicu, marcheweczka jest mniam mniam! xD 
No właśnie, on ani milimetrem swojego ciała nie dotknął tych osób, więc ja nie rozumiem dlaczego wszyscy mówią, że to on ;o
/Weszłam tam z ciekawości, chcąc zorientować się czy ta strona wciąż istnieje. A Stucky nic nie pomoże, bo spora część tych genialnych pomysłów tyczy się właśnie Stucky. Bo przecież gwałt albo kropofilia są takie romantyczne, prawda? Po tekście "I think a supersoldier metabolism can actually mean Steve shit out more because he eats more. Imagine a blushing helplessly aroused Steve squatting down over Bucky and just crapping out a giant pile of filth" odechciało mi się pisać własne Stucky. Napisałam kiedyś do założycielki tego śmietnika, ale odpowiedzi nigdy nie dostałam. Nie obrażałam nikogo, a po prostu kulturalnie spytałam o to, czy wiedzą, że dostęp do takich treści (szczegółowo opisanych gwałtów, w tym na nieletnich i z udziałem zwierząt, itp.) mogą mieć także dzieci, których w fandomie Marvela jest bardzo wiele, i czy nie lepiej byłoby znaleźć sobie jakieś zamknięte forum. I czy wiedzą, że opisywanie takich fantazji z udziałem dzieci (WS zmieniony w dziecko i zgwałcony, czy WS i jego własna, nieletnia siostra) jest nieco niemoralne i można by to podciągnąć pod treści pedofilskie. Ale wiesz, tacy jak my to hejterzy.
/Będąc mężczyzną, zamiast coś sobie obcinać, kupiłabym to ;) Mniej bolesna, choć pewnie droższa opcja, ale co tam, można się szarpnąć.

/A wiesz, że tekst "kicu-kicu" będzie w drugiej części miniaturki o zajęczym ogonie :P? Nie potrafię tego napisać tak, by nie wyszła z tego parodia, ale co tam,

/Właśnie! Nie to, co ten brutalny Steve, który w CA:WS przybijał ludziom dłonie do ścian. Bucky to aniołek.
S: A Wandzie co się dzieje? Clinta nie potrafi sobie wybaczyć? Ach, to oni obaj na miejscu pierwszym, drugie podium wolne i Wanda.. Jak miło, że ty jesteś przy końcu. No on też jest wciąż człowiekiem? takim trochę super ale wciąż jest.
/Wanda była przywiązana do Clinta, zdecydowanie najbardziej z nas wszystkich, więc cierpi.
/Nie załapałem się na podium, ponieważ nauczyłem się już nie obwiniać za rzeczy, na które nie miałem kompletnie żadnego wpływu. Minęło trochę czasu zanim się pozbierałem, ale w końcu się udało. No i tak, Steve jest człowiekiem, ale miałem na myśli to, że jeśli miałbym zająć się tymi obowiązkami, które już na siebie wziąłem, ale też wszystkim, czym teraz zajmuje się on, byłoby tego zbyt wiele. W drugą stronę taj samo.
B: No widzisz? A to nic nie kosztuje, no ciebie chyba trochę bólu?
 A co jeśli każdy uśmiech odbiera mi pięć minut życia? Pewnie o tym nie pomyślałaś, co? A wszystko może być możliwe.

1 komentarz:

  1. Skomentuje to minutą ciszy.. A stronkę chyba lepiej zgłosić niż pisać do administratora ;o odechciało mi się nawet ptasiego mleczka :o

    Ale jak się szarpnąć to na odlew xD

    Haha już się tego nie mogę doczekać xD znakiem tego, że o nich nie tylko angsty da się pisać xD

    A jak Steve stwierdził: on tak może cały dzień xD

    S: Tak trochę podejrzanie, bo przecież on już kobietę i dzieci miał. Wiesz co z nimi? Może z nim przerób jakieś sesje, co by mu w tym pomogły? Bo to jeszcze do zguby doprowadzi..
    B: A mówią że śmiech to zdrowie i że życie przedłuża

    OdpowiedzUsuń