1 września 2016

o.

Skomentuje to minutą ciszy.. A stronkę chyba lepiej zgłosić niż pisać do administratora ;o odechciało mi się nawet ptasiego mleczka :o 
Ale jak się szarpnąć to na odlew xD  
Haha już się tego nie mogę doczekać xD znakiem tego, że o nich nie tylko angsty da się pisać xD 
A jak Steve stwierdził: on tak może cały dzień xD 
/Patrząc na to nieco optymistycznie - może lepsze to niż miłość od pierwszego gwałtu? Chociaż nie, to marne pocieszenie. Ale mam lepsze - to przynajmniej lepsze niż pedofilia. 
/Napisałam do założycielki tej strony, bo zwyczajnie nie wiedziałam gdzie to zgłosić. Skoro witryna nie ma nic przeciwko istnieniu tego typu strony i to już od dłuższego czasu, zgłoszenie niewiele da. Zwłaszcza, że ktoś już to zrobił, jeśli mnie pamięć nie myli. 

/Dobrze, a więc inaczej - kupiłabym to będąc kobietą, a będąc mężczyzną zrobiłabym odlew. Lepiej :P?
/Lubię pisać dramy, ale zazwyczaj staram się przemycić choć trochę humoru. Tego nie da się napisać na poważnie, więc tym razem co najwyżej mogę postarać się przemycić nieco dramy. Jak minie mi trauma po wiadomym cytacie.
/Krzywdzi ludzi, kopie ich, wyrzuca ze statków, a to Bucky jest niby tym złym. Bo zrzucił kogoś ze schodów albo z pędzącego motoru, wielkie mi co.
S: Tak trochę podejrzanie, bo przecież on już kobietę i dzieci miał. Wiesz co z nimi? Może z nim przerób jakieś sesje, co by mu w tym pomogły? Bo to jeszcze do zguby doprowadzi.. 
/Nie miałem okazji poznać Clinta jakoś szczególnie blisko, więc nie będę snuć domysłów. Choć przyznaję, zanim dowiedziałem się, że ma żonę, sądziłem, że jest z Natashą. Ale kto ich tam wie, nie wnikałem, bo nie powinno mnie to interesować. A jeśli chodzi o Laurę i dzieciaki, Coulson się nimi zajmuje.
/Staram się mieć Steve'a na oku, ale jest uparty jak osioł i ma nawyk nie przyznawania się do tego, kiedy jest źle albo ma problem. Pewnie dlatego on i Barnes się dogadują. Dwa stare, uparte osły.
B: A mówią że śmiech to zdrowie i że życie przedłuża
 Wiesz, może moje życie jest już tak przedłużone, że teraz to można je już tylko skracać?
Ten uśmieszek na końcu jest najlepszy. Ciekawe czy to celowe, czy pan Stan już nie wytrzymywał. 

1 komentarz:

  1. Miłość od pierwszego gwałtu kojarzą mi się z typowymi mangami.. Więc nie dziwne, że ta dziwna Japonia może siać natchnienie i w tym temacie.
    A to nie jest tak, że im więcej zgłoszeń tym większa możliwość zablokowania?

    Haha o wiele xD już znam Twoje preferencje, haha xD

    Nie śpiesz się, my rozumiemy i łączymy się w bólu. Chyba prościej jest pisać dramy? Tak mi się wydaje bo każdy ma różne poczucie humoru :o

    Mogli się lepiej trzymać poręczy czy też kierownicy to by nie spadli, o.

    S: Ja na początku myślałam że Steve i Bucky to para.. Natasza to chyba kochliwa jak na szpiega kobieta?
    B: Nie, przedłużać do upadłego..

    Haha może aktor grający Sama puścił baka? :p no ale ileż można siedzieć w samochodzie wysmarowanym nutella?

    OdpowiedzUsuń