22 września 2016

o.

Oczywiście, ten wrzesień będzie wieczny!
A ciekawe co na to wszystko fani Nat, jeśli takowi istnieją... Może im też to nie spasuje ;D
Haha sama bym jej tyłek skopała, ale mnie tam nie ma :(

Aż nie wiem co przygotwać, czy chusteczki, czy słodkości, czy herbatę, czy kocyk czy wszystko na raz! :( Zasmutłam. :( Ogl mi dziś smutno, chodź ze mną do kąta :(
/No i tak właśnie powinno być!
/Spasuje im to, że serie Wdowy będą się lepiej sprzedawać, bo pojawi się tam Bucky. A jeśli pojawia się gdzieś Bucky, prędzej lub później pojawia się też Steve. Czyli sprzedaż skacze w górę.
/Nas tam nie ma, ale jest za to wściekła Karla (urocza, prawda?), która jest mocną zawodniczką i wydaje mi się, że najsilniejszą członkinią T-Boltsów z obecnego składu. Romanowa ją zdradziła, za Bucky'm nie przepada i chce się go pozbyć, więc jest nadzieja na jatkę <3 A wierz mi, że ona rozgromiłaby i Bunia, i Wdowę jedną ręką. 

/Wszystko na raz. Żeby posmutać nad losem Bucky'ego i popodziwiać to, jak skubany pan Stan to przemycił (i to nie tylko tu):
H: A co reszta świata?
 Nie ja decyduję o tym, kto, gdzie i kiedy wystrzeli to, przy tworzeniu czego współpracowałem. Nawet gdybym chciał decydować, nie mam takiego stanowiska.
S: To dobrze, że macie siebie. Choć trudne są przyjaźnie na froncie.
 Przyjaźnie na froncie są najpiękniejsze. Choć często wyjątkowo... krótkie, kończące się w mgnieniu oka. Jednak na całe szczęście Bucky jest cały, zdrowy i przede wszystkim żywy.
 B: Robisz mi przykrość sierżancie
 Nie taki jest mój zamiar, ma'am. Przyrzekam, że nie chcę robić ci przykrości.

1 komentarz:

  1. To może zrobią jeszcze jakiś trójkąt miłosny z Wdową jako najważniejszym wierzchołkiem -.-
    Cała nadzieja w Kobik że zrobi jej pranie mózgu i pojedzie w Alpy paść owce xD
    Więc Wdowa i Bucky będą musieli połączyć siły przeciwko niej? To licze że Bucky zdradzi Wdowe i stanie po stronie Karli a Capowi się omsknie tarcza w stronę Wdowy xD

    A ten uśmiech w samochodzie? Ja mówię Stan chce Stucky i go popieram xD

    H: A gdybyś miał? A z milszych tematów co robisz we wolnym czasie?
    S: i oby tak było jak najdłużej Kapitanie.
    B: To się skuś, a poza frontem to jak twoje życie wyglądało?


    Ah i w Focusie jest o mnożeniu ludzi xD

    OdpowiedzUsuń