27 września 2016

o.

Haha to może ktoś z tych milczących czytających się zlituje i pohejtuje xD Nawet zrymowałam xD Jestem w formie xD

Koty są wszechpotężne, nie wiedziałaś o tym? Im też masz zamiar umniejszać? Jak krzakom, Steve'owi.. Dziewczyno!

Ale ja też to lubię! <33333 tak jak mówiłam, jest to "awww" 
/I tak nigdy nie będziesz rymować tak pięknie jak Bucky. Bucky rymuje najpiękniej. Steve potwierdza.

/Kiedy umniejszałam krzakom? Wiem, że zła i paskudna kobieta ze mnie, ale obrażania krzaczków sobie nie przypominam. Steve to co innego, ale nie krzaki! Chyba, że chodzi o te chińskie literki, wtedy to tak...
S: A może dadzą ci serum?
 Wiesz, jakoś podziękuję. Dobrze mi tak, jak jest, i nie czuję potrzeby bawienia się w jakiegoś nadczłowieka. 
S: Oj tam, może właśnie to miał być powód aby rozluźnić atmosferę?
 W pewnym sensie się udało, choć jednak nie na długo.
 

1 komentarz:

  1. A od kiedy Bucky zajmuje się rymowaniem? Może jeszcze szydełkuje? ;D
    Poszukaj! Rozmawiałyśmy o krzakach i sama się przyznałaś, że im umniejszasz ;o nie wypieraj się teraz! Nie ładnie tak.. :(

    S: Jesteś tego pewien? Wiesz, ciało nadrobiłoby ducha?
    S: Ale ważne, że coś to dała, a był tort?
    B: .,.....................................<3...............................

    OdpowiedzUsuń