27 września 2016

RIVOLETTA

Czekaj, a co z Australią? Może jest trochę sama w sobie niebezpieczna (tam najbardziej jadowitego węża w bucie można znaleźć) ale nie słyszałam żeby jakiś super bohater się tam kręcił
Szczerze to ja o Doktorze Strange dowiedziałam się tylko przez serial Mega Spider-man. Teraz nie wiem dlaczego go oglądałam.
/Współlokator Thora pochodzi z Australi, więc mogą kiedyś postanowić wpaść tam w odwiedziny. Pozostaje więc tylko Kanada. Żadne zagrożenia nie sięgają Kanady. Chyba, że Logan wróci do domciu... 
/Serialu o Pajęczaku nie oglądałam, ale czasem zerkam na "Avengers Assemble" i ten serial bywa czasem naprawdę zły. Winter Hulk to hit.

+ "S" jak Steve czy jak Sam? Strzelam, że jak Sam, ponieważ to jego tydzień, choć mogę się mylić.
S, Co u ciebie? Trzymacie się tam jakoś
Wiesz może w jakim kontekście zaostrzy się ten protokuł po incydencie ze szkołą?
/Jakoś dajemy radę. Zresztą, nie mamy wielkiego wyboru, musimy dawać. A to dość dobra motywacja, czyż nie? Wiemy, że musimy coś zrobić, w końcu to z naszej winy postanowiono wprowadzić Protokół w życie, daliśmy im pretekst. Nie wiemy jeszcze jakie zmiany zostaną wprowadzone po incydencie w Stamford, jednak pewne jest to, że ustawa znów się zaostrzy.
B, Nie nie chce że byś sie gniwał. I od siebie powiem że nie miałam zamiaru niczego wmawiać, jak widać źle zinterpretowałam
 Taka drobna rada na przyszłość, miła ty moja - nie szukaj drugiego dna w moich słowach i zbytnio ich nie interpretuj, bo skończy się to na pyskówce, po której się na siebie pogniewamy. Zawsze tak jest.

1 komentarz:

  1. Jaki wspólokator?
    Winter Hulk.... co..ale....jak? To się wogóle nie łączy!
    I tak zgadłaś chodziło mi o Sama

    S, A jak obecnie wygląda ta ustawa?

    B, Nie chce się czepiać ale mógłbyś przestać mówić na mnie miła ty moja. Czuje się przez to niezręcznie.
    Zapamiętam

    OdpowiedzUsuń