26 września 2016

o.

Daj może gdzieś jakieś ogłoszenie, że przyjmiesz hejty w każdej ilości? ;p
Ale i tak pewnie by uznał, że to wiatr przygnał tego kokosa na jego ulubiony fotel xD Bo przecież kto by mu chciał podkładać takie rzeczy? xD

Bardzo!!!! Naprawdę bardzo kochany tekst! Aż chce się na nich splecionych i noski noski oglądać xD <33
/Będę pisać do pogrubioną, dużą czcionką na początku i końcu każdego tekstu, a może się uda <3
/To kot, to na pewno kot. Zrzucił kokosa z kuchennej szafki, poturlał go pod fotel, a potem... no, jakoś udało mu się go na niego wtargać i przykryć poduszką. Tak właśnie było.

/Co poradzę, że naprawdę lubię klisze nos-nos albo czoło-czoło? Dzięki temu są jeszcze bardziej uroczy!
Sam: Starzejesz się, co dalej z twoją aktywnością w grupie?
 Och, dzięki za miłe słowa. Przypominają mi o tym, że jestem już jedną nogą w grobie. Oczywiście nie mówię tego poważnie, no ale nie da się ukryć, że nie będę robił się coraz młodszy. Ale, póki co, nie jest jeszcze ze mną aż tak źle.
S: No dobrze. Świętowaliście urodziny Sama?
 Przez tragedię w Stamford i nagrania z zamieszek, atmosfera była nie najlepsza, ale staraliśmy się w odpowiednim tonie wypominać mu to, że się starzeje. Choć jestem dziewięćdziesięcioośmioletnim trzydziestojednolatkiem, więc... Wypominamy to sobie nawzajem.

2 komentarze:

  1. Haha to może ktoś z tych milczących czytających się zlituje i pohejtuje xD Nawet zrymowałam xD Jestem w formie xD

    Koty są wszechpotężne, nie wiedziałaś o tym? Im też masz zamiar umniejszać? Jak krzakom, Steve'owi.. Dziewczyno!

    Ale ja też to lubię! <33333 tak jak mówiłam, jest to "awww"

    S: A może dadzą ci serum?
    S: Oj tam, może właśnie to miał być powód aby rozluźnić atmosferę?
    B: --------------------

    OdpowiedzUsuń
  2. Paaaatrz!!
    https://img1.etsystatic.com/066/0/8162255/il_fullxfull.760024123_o7k9.jpg

    OdpowiedzUsuń