26 września 2016

rivoletta

Fakt, z nimi nie ma miejsca na świecie gdzie jest bezpiecznie.
Jak ja mogłam o tym zapomnieć. Hańba mi
/Chciałam odpowiedzieć, że Arktyka, ale przypomniałam sobie, że taki jeden gość rozbił tam ogromny samolot. Nigdzie nie jest bezpiecznie.
/Och, no i jeszcze magowie zaginający rzeczywistość w Nowym Jorku. Co prawda zobaczymy ich dopiero w Doktorku, no ale jednak.
B, Po twojej reakcji jakoś nie wygląda żebyś lubił rzeczy bez smaku. Ale to twoja sprawa ja nie mam z tym żadnego problemu
 Nie chcemy się na siebie gniewać, prawda słońce ty moje? Więc nie wmawiaj mi, że nie lubię rzeczy, które lubię. Dziękuję. Chyba, że chcemy się pogniewać. 

1 komentarz:

  1. Czekaj, a co z Australią? Może jest trochę sama w sobie niebezpieczna (tam najbardziej jadowitego węża w bucie można znaleźć) ale nie słyszałam żeby jakiś super bohater się tam kręcił
    Szczerze to ja o Doktorze Strange dowiedziałam się tylko przez serial Mega Spider-man. Teraz nie wiem dlaczego go oglądałam.

    S, Co u ciebie? Trzymacie się tam jakoś
    Wiesz może w jakim kontekście zaostrzy się ten protokuł po incydencie ze szkołą?

    B, Nie nie chce że byś sie gniwał. I od siebie powiem że nie miałam zamiaru niczego wmawiać, jak widać źle zinterpretowałam

    OdpowiedzUsuń