30 września 2016

RIVOLETTA

Mam nadzieje że do końca tego roku (kalendarzowego) zaczne to czytać bo na razie czasu jak na lekarstwo. Dodatkowo zaczął się 6 sezon OUaT. Jak ja mam to wszystko pogodzić😣
 Ja odpuściłam OUaT po pierwszej połowie piątego sezonu, a dokładnie do momentu, w którym Rumpel znowu stał się Mrocznym, a ferajna miała schodzić do Hadesu. Wszystko robi się zbyt przekombinowane, nawet jak na nich. I brakuje mi wielu postaci z pierwszego sezonu, które pojawiały się zdecydowanie zbyt rzadko. Ale pewnie jeszcze na to zerknę, po nadrobieniu "Agentów...".
S, A podpisanie protokołu nie wiąże się z faktem że mogą od cibie zarządać natychmiastowego powrotu do służby.
W takim razie im nie zazdroszcze.
Moim zdaniem nie chodzi tu o wiek tylko płeć. Chyba że o czymś nie wiem to przepraszam
/Jeśli podpisałbym się teraz pod Protokołem, najpierw wróciłbym do Rafru, a po odsiedzeniu swojego, nie byłbym im pewnie już potrzebny. Starzeję się, mój sprzęt także, więc woleliby skupić się na tych, którzy bardziej im się przydadzą. 
/Wiem, że o to chodzi, ale udawajmy, że wyglądam tak młodo, jak się czuję, co? I przemilczmy to, na jak niskim poziomie ostatnio jest moje poczucie humoru.
B, Trochę się nie zrozumieliśmy. Mnie onieśmielają twoje komplementy. I z tymi nogami to nie wiem skąd o tym pomyślałeś. Najzwyczajnie w świecie podoba mi się twój uśmiech 
 Wybacz mi, słońce ty moje, ale moje co cię onieśmiela?

1 komentarz:

  1. Ja po obejrzeniu pierwszego odcinka stwierdziłam że motyw Belli i pana Golda jest zbyt skomplikowany.

    S, Ale to nie znaczy że tak zrobią
    Czemu niby udawać, wyglądasz bardzo młodo.
    To co się wydarzyło że tak się dzieje?

    B, Onieśmielają mnie twoje komplementy.
    Co u ciebie słychać?

    OdpowiedzUsuń