30 września 2016

rivoletta

Eeeeeeee, że co? Chyba jednak zostane tylko przy filmach Marvela bo one są jeszcze tak w miarę logiczne.
Napradę? Tym bardziej chce jes mieć.
/Na całe szczęście nie wszystko jest tam tak pokręcone i zdarzają się w miarę sensowne serie. Jeśli chcesz sięgnąć o coś z Capem albo Bucky'm, bierz wszystko od pana Brubakera, a się nie zawiedziesz.
/Yep, naprawdę, później spróbuję poszukać tego tweeta. Po prostu ludzie od Marvela orientują się w tym, co jest popularne - stąd Bucky w koczkach, aluzje do Stucky i temu podobne. A włosy Bucky'ego mają swoich własnych fanów, stąd czasem te żarty na ich temat.

+ Matulu, dlaczego nikt nie poprawił tego nieszczęsnego "umiejętnością" w poprzednim poście? Kajam się ze wstydu.
S, Nie zazdroszczę wam. Co obecnie robicie? Wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka
 Cóż, ja jestem jeszcze na dość uprzywilejowanej pozycji, że tak powiem. Mogę podpisać Protokół, zdać sprzęt, odsiedzieć swoje i nie wrócić do tej pracy, bo jestem tylko człowiekiem i nic im po mnie. Scott tak samo. Wandę chcą dopaść, ze Steve'a chcą wyciągnąć serum, a Barnesa... Jego pewnie posłaliby do piachu.
/Och, no i dzięki. Widać, nie jestem jednak aż taki stary.
S, Wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka
 Dziękuję.
B, Trzeba przyznać że uśmiech masz piękny lecz nie. W tym wypadku podziwiałabym ciebie
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka
 Czyli co? Nie uśmiecham się - źle, bo cię onieśmielam. Uśmiecham się - źle, bo miękną ci nogi?

1 komentarz:

  1. Mam nadzieje że do końca tego roku (kalendarzowego) zaczne to czytać bo na razie czasu jak na lekarstwo. Dodatkowo zaczął się 6 sezon OUaT. Jak ja mam to wszystko pogodzić😣

    S, A podpisanie protokołu nie wiąże się z faktem że mogą od cibie zarządać natychmiastowego powrotu do służby.
    W takim razie im nie zazdroszcze.
    Moim zdaniem nie chodzi tu o wiek tylko płeć. Chyba że o czymś nie wiem to przepraszam

    B, Trochę się nie zrozumieliśmy. Mnie onieśmielają twoje komplementy. I z tymi nogami to nie wiem skąd o tym pomyślałeś. Najzwyczajnie w świecie podoba mi się twój uśmiech

    OdpowiedzUsuń