29 września 2016

RIVOLETTA

Aaaa teraz kojarze. Gdzieś to widziałam tylko nie wiedziałam że są w Australi. Młot najlepszy😂
Przez chwilę myślałam że mnie wkręcasz więc poszukałam tego. Co ludzie mają w głowach żeby wymyślić takie coś? To w ogóle nie ma sensu
Wolę jednak popatrzeć na te śliczne włoski. Ach... chciałabym takie.
/Mjolnir jest gwiazdą tego filmiku <3
/To jest Marvel. Tam wiele rzeczy nie ma sensu i wierz mi, że Winter Hulki nie jest nawet w czołówce najdziwniejszych rzeczy, które stworzyli. Spójrzmy choćby na takie Civil War - Steve tak naprawdę nie umiera, ponieważ zostaje postrzelony przez Sharon specjalną kulą, która przenosi jego duszę do ponadprzestrzeni, by jego puste ciało mógł przejąć Red Skull, który aktualnie dzielił ciało z Aleksandrem Lukinem, po tym jak przeniósł się tam za pomocą Kosmicznej Kostki, bo jego ciało zabił Winter Soldier, którego sam na siebie nasłał. Czy to ma sens?
/Nawet sam Ed Brubaker (przywrócił Bucky'ego i powołał do życia Winter Soldiera) powiedział, że Bucky jest niepowstrzymany dzięki swoim umiejętnościom i swoim włosom. 
S, I nie ma żadnej alternatywy? A co z osobami nieletnimi? 
 Och, jest alternatywa. Rejestracja albo więzienie. Nieletni także muszą zostać zarejestrowani, a jeśli tego nie zrobią, zależnie od swojego wieku poniosą konsekwencje. Od piętnastego roku życia mogą zostać sądzeni jak dorośli obywatele. Poniżej... Cóż, to jeszcze się nie zdarzyło, więc niestety nie znam odpowiedzi.
B, No tak jesteś mmiły, ale twoja osoba mnie onieśmiela. Wtedy nawet najmniejsze drobnostki sprawiają że czuje się niezręcznie.
 Więc co? Może będę tylko siedział i się uśmiechał? Czy to też cię onieśmieli?

1 komentarz:

  1. Eeeeeeee, że co? Chyba jednak zostane tylko przy filmach Marvela bo one są jeszcze tak w miarę logiczne.
    Napradę? Tym bardziej chce jes mieć.

    S, Nie zazdroszczę wam. Co obecnie robicie? Wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka

    S, Wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka

    B, Trzeba przyznać że uśmiech masz piękny lecz nie. W tym wypadku podziwiałabym ciebie
    Wszystkiego najlepszego z okazji dnia chłopaka

    OdpowiedzUsuń