27 października 2016

o.

Który z nich dostanie macicę? ;o Dlaczego to tak ma być? Czy jednak zafundują sobie wycieczkę do Japonii? ;p
Oczywiście, że tak by było... Przecież bycie gejem jest czymś złym a bycie bi jeszcze gorszym...
Nie bój się! Jak się podobają?
/Osobiście stawiam na Bucky'ego. Steve z tą swoją figurą ala dorito ma zbyt wąskie biodra, więc na tym polu żaden z niego pożytek. Jednak nie, żaden z nich nie dostanie macicy, nie zgadłaś, przykro mi. Ale wierzę, że dotrwasz do soboty! (Rozpocznę tydzień w ten weekend, a zakończę w piątek, bo w następny znów będę mieć zawalony).
/"Przecież bycie gejem jest czymś złym" - no ba, przecież lepiej być neonazistą :P
/Stroje są wręcz idealne dla Bucky;ego. W końcu jego mundury też zajeżdżają tymi klimatami. Ale raczej to na prywatną imprezę.

+ apropo maila: Znalazłam ten sam test - "Któremu mężczyźnie z Marvela skradniesz serce?" i uzyskałam tę samą odpowiedź, więc kochana, jesteśmy sobie przeznaczone :P! I przyznaję, korci mnie, by napisać tekst w takim stylu. Specjalnie dla ciebie dodałabym możliwość wybrania wersji Stucky, a do tego wybory prowadziłyby do kilku zupełnie innych zakończeń.
H: I tak jesteś zajebista, nie ma się co przejmować. 
 Wiem. Nie należę do kobiet z podkopaną samooceną.
S: Mogę umierać *mdleje*
 To chyba źle, prawda?
B: No, Steve jest teraz niczym dąb.
 Od razu jak dąb. Co najwyżej jak brzoza.

1 komentarz:

  1. Ale Steve to matka kaczka, więc on by to wszystko odpowiednio przeżywał xD
    Powinnam dotrwać, choć nigdy nic nie wiadomo! ;p
    Masz za dużo zajęć?
    A myślałam, że ten a'la policjant (kajdanki) to dla Steve dobry jest xD

    Jesteśmy! <33333 Choć ja pomimo wyniku to i tak Stucky xD

    H: A jak teraz z ojcem masz?
    S: To dobrze!
    B: Taki wiotki czy giętki?

    OdpowiedzUsuń