27 października 2016

o.

Mają kota, będą mieć psa i Leo xD Tj Iana xD także już wiemy kto i jak xD
Dziwi mnie to, że Marvel tego nie wykorzystuje ;( 
Haha tamte są spoko! Nie bój się!
/Jesteś blisko, ale nie do końca, więc uda mi się cię zaskoczyć, ha!
/Wiesz, jakby Marvel zrobił taki numer, niektóre środowiska zjadłyby scenarzystów żywcem, bo "no homo". Cap nazistą - okej, przecież to tylko komiks! Cap biseksualistą - promowanie zboczeń, niszczenie kanonu, itd. itp. Zakład, że właśnie tak by było?

/I tak się boję, muszę się przemóc :P
H: W sumie też się nie dziwię, on się zna na kradzieży, Ty na walce wiec w sumie dopełnialiście się nieźle. 
 Nie zmienia to jednak faktu, że wtedy fakt, że mój własny ojciec wolał powierzyć to zadanie zwykłemu złodziejaszkowi, zamiast własnej córce, było ciosem. Sądziłam, że kolejny raz nie potrafi mnie docenić, jednak w końcu mi przeszło.
 S: O mamo! Mam przytulić Kapitana Amerykę! aaaaaaaaaa!!!!!!!!! O Boże, chodź! Teraz będę mogła umierać na spokojnie! *przytula się*
 Nie mam już siły powtarzać, że nie jestem już Kapitanem Ameryką, więc...
B: Rzuciłeś mu się w ramiona - to brzmi uroczo i romantycznie. Szukam plusów danej sytuacji? Wspieram cię, heloł!
 Zwyczajnie pomyślałem logicznie. Boję się wysokości, bo boję się spaść, więc chwytam się tego, co mnie utrzyma. Nie dorabiajmy do tego ideologii.

2 komentarze:

  1. Który z nich dostanie macicę? ;o Dlaczego to tak ma być? Czy jednak zafundują sobie wycieczkę do Japonii? ;p
    Oczywiście, że tak by było... Przecież bycie gejem jest czymś złym a bycie bi jeszcze gorszym...
    Nie bój się! Jak się podobają?


    H: I tak jesteś zajebista, nie ma się co przejmować.
    S: Mogę umierać *mdleje*
    B: No, Steve jest teraz niczym dąb.

    OdpowiedzUsuń