26 października 2016

o.

Wieczna impreza u Thora? :p
Ale my się skupimy na Steve który ma dwa etaty u Bucky'ego jako jego asystent xD może on go też goli? :p
Bo w większości szkół tak jest xD choć u mnie tak nie było xD ale więcej nie mówię bo znowu doła będziesz mieć gdzie chodziłaś xD
/A to czasem nie było tak, że kobiety nie miały wstępu do Walhalli? Oprócz walkirii, oczywiście. Więc niektórych impreza by ominęła. Wandzi żal, Taszeńki już nie bardzo.
/Co tam u Bucky'ego jest do golenia? On jest widocznie aż tak idealny, że włosy same zaprzestały rośnięcia w miejscach, w których rosnąć nie miały. Dlatego wszystkie kobiety mu zazdroszczą. Drugim powodem jest piękno jego fryzury, a trzecim niepodzielne zainteresowanie Steve'a. Która mu tego nie zazdrości, co ;P?
/Co poradzę, że tamta szkoła była porażką w wielu aspektach? Ale problem z WDŻ jest akurat bardzo rozległy, bo za nauczanie biorą się osoby, które kompletnie nie mają do tego predyspozycji i gdy tylko przez gardło ma im przejść słowo "menstruacja" czy "penis", palą buraka i mamroczą coś pod nosem, stojąc tyłem do klasy. A potem zdziwienie, że niektóre dzieciaki wierzą w to, że cola zabija plemniki. 
H: Lepiej tak myśleć bo za Bucky'm ktoś idzie w zaparte więc nie ma co podskakiwać.
 Nawet przez moment nie miałam tego zamiaru. Nie czuję potrzeby szukania wrogów wśród sojuszników. To byłaby wyjątkowo kiepska strategia. 
S: Ale to wciąż tak brzmi. Także wybacz mi moje niegodne zachowanie.
 To wciąż ja, więc byłoby nieco dziwnie, gdybym zaczął brzmieć całkowicie inaczej, prawda? Ale dobrze, nie będę już zwracać ci uwagi. Pod warunkiem, że przestaniesz sugerować mi wiadome rzeczy. Może być?
B: To jak ty wskoczyłeś na Steve'a.
 Jak zrobiłem co? Przykro mi, ale nie wiem o czym mówisz.
/

1 komentarz:

  1. Zmienimy Wandzi płeć na Wandemonta? :p będzie mieć wstęp a zmiane uargumentujemy najmocniej hasłem "bo tak" xD a jak się komuś nie spodoba to zaatakujemy by nie czytał i sobie stąd poszedł xD
    Ja xD nie no żartuje oczywiście że zazdroszczę i z zazdrości wielbie Stucky xD widzę że Rivoletta przechodzi na dobrą stronę mocy, jestem z niej dumna <3
    Stucky foreva <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    H: Ale i sojusznik może się wrogiem okazać. A o swojej mocy co możesz i chcesz powiedzieć?
    S: Potwierdzamy przytulasem, piątką czy żółwikiem? Bo mi pasuje..
    B: Nie pamiętasz jak obiecałeś mi, że opowiesz historyjkę jak wskoczyłeś na Steve?

    OdpowiedzUsuń