13 października 2016

o.

A myślisz, że Ty masz podobne? Phi, też możesz pomarzyć xD
Nie ma tam jeszcze jakiegoś bękarta co pod opiekę można dać? ;p nie no, na te czasy to Syrajczyka niech przygarną xD

Ślepy by dostrzegł xD ale niesmaczne to to jest xD
J nie odpowiada bo już jej koniec jest? ;p
/Ja to się nawet nie łudzę i to już od dawna. Każda kobieta marzy o włosach Bunia, taka prawda. I ewentualnie Thora. Jego też są boskie.
/Patrząc na nich, a szczególnie na przeszłość Steve'a, który był przecież chorowitą sierotą, wyobrażam sobie, że postanawiają zaadoptował właśnie takie dziecko - chore i porzucone. Nikt w końcu nie pokochałby go mniej od tych dwóch upartych idiotów.

/Jak pierwszy raz zobaczyłam ten kostium, miałam małe uczucie WTF i zastanawiałam się nad tym, czy to nie u mnie nawaliła grafika. Może przednia część tego pięknego wdzianka miała mieć inny odcień zielonego i robić za zbroję, ale coś im nie wyszło? No i muszę przyznać, że jedna rzeczy mnie w tej grze bardzo rozczarowała - Steve cierpi na płaskopupie. Skandal!

 Nope, po prostu nie bardzo ma coś do powiedzenia :P
S: Musisz oszukać przeznaczenie
 Oglądałem serię filmów o tym tytule. I jasno wynika z niej, że to trochę awykonalne.

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa, czy Chris też ma takie, czy mu je na potrzeby filmu podrasowali peruką etc xD
    O Boże! Tacierzyński do 30 roku życia tego dziecka by było xD
    Pewnie miała, ale grafikowi się przysnęło albo wołał o dolewkę kawy i źle kliknął xD
    Btw, byłam wczoraj wieczorem na piaskowaniu zębów i do jutra wieczora mogę być na białej diecie tylko ;(

    Acha xD

    S: Z takim podejściem daleko nie zajedziesz..

    OdpowiedzUsuń