22 października 2016

Rivoletta

Skoro to serial historycznt to jest tam dużo brutalności dohrze myśle?
Koczki, fartuszki? Czy ja o czymś zapomniałam?
Czy twój Bucky będzie miał jakąś styczność z dziećmi?
Dlatego właśnie wole literature zagraniczną.
/Serial historyczny, który pokazuje wydarzenia z perspektywy tytułowych wikingów, którzy grabili, gwałcili, obcinali głowy i palili wioski. I wszystko pokazywane jest w taki sposób, że wszystko to jest dla nich czymś naturalnym i nie widzą w tym nic złego. Jedynie Lagertha zabija Knuta, który próbował zgwałcić Angielkę, a swojemu drugiemu mężowi, który kazał ją pobić, i który chce zedrzeć jej ubranie przed tłumem ludzi, wbija nóż prosto w oko. 
/I tak, koczki i fartuszki - np. klik. Włosy w kucyk i dziecko, o którym wspomniałam, są tutaj.
 S, Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić.
Mogłam się tego po waszej władzy spodiewać.
 Po naszej władzy? ACTU to organizacja globalna,  współpracująca z ONZ i stu dwudziestoma dwoma państwami, które podpisały się pod Protokołem. Ciężko więc wskazać konkretne państwo. Potrafię za to wskazać konkretnego człowieka, który najpewniej za to odpowiada. A jest nim Ross.
B, Kobieca intuicja 

1 komentarz:

  1. Okay? To jest bardzo interesujący obraz wikinga.
    W tym koczku wygląda jak jakiś samuraj czy coś.
    Mam wrażenie że moja podświadomość chce bym fołączyłam do grona Stucky.

    S, Pfff przejezyczyło mi się. Chodziło mi głównie o to u nas w Polsce narzeka się na władze że tworzy głupie ustawy, nie dotrzymuje obietnic itp. Jakoś nie zauważyłam w moim mieście wielkiej ingerencji ACTU więc uznałam ją za waszą.
    Możesz mi pokrótce o nim bo wiem kim jest i moja wiedza o nim na tym się kończy.

    B, Czymże cię tak zirytowałam że przewracasz oczami?

    OdpowiedzUsuń