22 października 2016

o.

Ale to co pląsało to nadrobiło? ;D
No ale to jest tajemnica, którą trzeba odkryć dopiero PO obejrzeniu filmu, nie wiesz? Nie wolno snuć takich domysłów i czynić projekcję przewidywalną. Masz później udawać zaskoczoną ;p
[link] jeśli któryś z Team Cap chciałby zmienić profesję to why not? ;p
/Cóż, może raczej zarobiło, zasilając skarbiec USA. Ale honoru to zdecydowanie nie nadrobiło :P
/Ale jak mam udawać zaskoczoną, skoro cała historia oparta jest na popularnych seriach komiksowych, a jedyną nowość (Xavier z Alzheimerem) ujawniono już na długo przed premierą :P? Poza tym, nie czarujmy się, filmy o Loganie nigdy nie miały jakiejś szalenie wciągającej i skomplikowanej fabuły.
/Steve ma największe predyspozycje. I może dzięki temu dotarłby do większego grona?
S: W Internecie nie ma ich online? 
 Nie jesteśmy aż tak zdesperowani. Obejrzeć w telewizji, w ciągu nocy, kiedy nie ma niczego ciekawszego - owszem. Ale to? Zdecydowanie nie.
B: No ale inni są chyba trochę za słabi na wasze...na was, o? Więc chyba wy razem, większa oglądalność i hajs..? Później się wypierzecie, że to zwykła mistyfikacja była.
 Ale ty wiesz, że ja nie jestem jakimś zwierzęciem czy coś? Znaczy, dobra, teoretycznie jestem, bo ludzie to ssaki, ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to, że nie musiałbym od razu połamać swojej partnerki czy tam partnera, czy zrobić Bóg wie czego. Potrafię zapanować nad popędem. Znaczy, chyba, nie miałem okazji sprawdzić. A raczej miałem, kupę lat temu, ale tego nie kojarzę.

1 komentarz:

  1. Może się jeszcze utworzy grupa "twardych pośladów", chroniących tyłki :p z honorem :p
    Tak? Tak się właśnie robi, im jest miło i widzą sens w swojej pracy a nie tylko pieniądze :p
    Liczne kontrakty od razu się posypią i żaden klient nie będzie musiał mu fundować implantów.. Choć co aktorstwo ma do klientów to nie wiem xD

    S: Więc noce też wspólnie spedzacie? Lepsze to niż balet, co nie? A nie spodobał się wam top gear? Sama oglądałam i uważam za świetny.
    B: Wierzę Ci na słowo ale gorzej z Rogersem? On to chyba nigdy nie?

    OdpowiedzUsuń