31 października 2016

Rivoletta

A jakie są inne twoje zwierzaki?
Naprostsze rozwiązania są najrzadziej używane.
O matko, ja bym nie przeżyła z jego dopiekami. Nie jestem jak Sam.
Ten filmik ma za zadanie przekonać szkoły do modernizacji systemu nauczania. Ale jeżeli będziesz miała możliwość oglądnięcia tego z głosem to prosze zrób to. Ja od zawsze byłam kiepska w streszczeniach.
/O dziwo są zadziwiająco normalne. Poza Puszkiem. To gekon erotoman, który ma w głowie "jeść, spać, jeść, jeść, robić małe gekony, jeść...". Nie żartuję.
/Dziwi mnie to tym bardziej, że Marvel od dawna nie ukrywa, że liczy się tylko kasa, dlatego poziom kolejnych serii spada coraz bardziej, i nie ma być już dobrze, a głośno i kontrowersyjnie (kobieta Thor, kobieta Wolverine, czarnoskóra piętnastolatka i Doom Iron Manem, Peggy i Sharon jako Kapitan Ameryka, itd. itp).
/Sam Samem, ale co ma powiedzieć biedny Steve? Życie z Bucky'm jest jak życie z kobietą w ciąży. Tylko o wiele gorsza, bo taka kobieta urodzi, a Bucky'emu humorki już pozostaną :P
/Cóż, szkoły nie zmienią systemu, nie ma co się łudzić. Szkoła już na wstępnym etapie ogranicza kreatywne myślenie i hamuje rozwój talentów, skupiając się na uczniu przeciętym i nie zapewniając przy tym najzdolniejszym możliwości do rozwijania się, i nie zapewniając słabym uczniom odpowiedniego wsparcia. Wszyscy mają być przeciętni, schematyczni, nie wyróżniający. się. 
BS, W jakich sytuacjach jesteście całkiem sami?
Steve co ty masz do tego kota? Nie dziwię się że cię nie lubi skoro masz o nim takie zdanie.
S: Mam o niej takie zdanie, ponieważ już dawno przestałem próbować wpłynąć na nastawienie Liberty. Na początku próbowałem ją do siebie przekonać, próbowałem ją przekupić, ale ona i tak mnie nie cierpiała. Więc od pięciu lat jakoś ze sobą żyjemy, we względnym spokoju, choć czasem poleje się krew, jeśli spróbuję wyrzucić ją ze swojej poduszki.
B: A jeśli chodzi o sytuacje, w których jesteśmy sami, to czasem ktoś postanowi wziąć dzieciaki do siebie, głównie moja najstarsza siostrzenica, która nie doczekała się wnuków i została etatową przyszywaną babcią, albo to nam uda się wyrwać z domu na kilka godzin, Oprócz epizodów z praniem kosmitów, mamy dość normalne życie.

1 komentarz:

  1. Czyli taki nie wyżyty żarłok? Czy u gekonów to normalne?
    I jeszcze bardzo skąpe stroje dla kobiet. To przecież takie normalne.
    Tylko że Steve czasem dostaje jakieś wynagrodzenie. Sam raczej takiego samego nie.
    Moja przyjaciółka chodzi do prywatnej szkoły i tam jak sama mówi jest zajebiscie. To szkoła bez dzwonka (lekcje trwają dopóki nauczyciel nie skończy omawiania tematu) nauczyciele są wyrozumiali, wychodzą co tydzień na siłownie lub do galerii i jeżdżą na wykłady psychologiczne do Poznania. Chciałabym tam się przenieść ale nie mogę

    S, Rada ode mnie. Jeżeli chcesz żeby kot się ruszył rzuć mu niedaleko kawałek mięsa. U mnie to działa.

    B, A Iana i Grace jak nazywają twoją siostrzenice. Ciocia czy jakoś inaczej?
    Słyszałam też że czasem Thor się nimi zajmie. Co wtedy z nimi robi?

    OdpowiedzUsuń