31 października 2016

Astrid Löfgren

N, tylko właśnie ciekawe, czy te komiksowe 120 kg to waga z łapcią.
Z miłości, moja droga, z miłości się powstrzyma <3
/To całe żelastwo Bucky'ego musi być wliczone w tę wagę. W "Marvel Future Fight" proporcje są zaskakująco dobrze zachowane, więc przyjrzyjmy się różnicom - klik. Steve ma 188 cm wzrostu i waży 108 kg, a Bucky ma 175,3 cm i 117,9 kg wagi. Gdyby waga protezy nie była w to wliczona, nie byłby tak proporcjonalny.
/Mam dziwne wrażenie, że właśnie z tej miłości będzie jak wrzód na tyłku.
No ja idę za twoimi cennymi radami, Steve.
Albo wyjątkowo szeroką obrączkę. Taką na pół palca. No cóż, może nie romantyczne, ale wyobraźnię pobudza.
A nie szybciej te spodnie rozerwać? Chociaż dobra, może i te wyciąganie daje jakąś przyjemność. Nie wiem dlaczego, u diabła, o to pytam.
Chwila, więc odwiedziliście Asgard?
Chcę wiedzieć, dlaczego w niektórych miejscach już nie jesteście mile widziani? 
B: Rozrywanie spodni przy każdej próbie ściągnięcia ich? Cóż, to byłoby wyjątkowo nieekonomiczne.

S: Zwłaszcza, że często są to moje spodnie.

B: To może zacznij kupować większe spodnie? W końcu nie moja wina, że jak przybrałem na wadze, wszystko poszło mi w uda. I w tyłek.

S: Może powinieneś wiec zacząć nosić własne spodnie.

B: Ja wcale... To nie... Jak już jesteśmy przy Asgardzie, to nie, nie odwiedziliśmy. Thor nieczęsto ostatnio tam bywał, ale ma swoje tradycje. Zawsze ma choć mały warkoczyk, ponieważ u nich to wojownicy takie noszą. I nie, nie chcesz wiedzieć, dlaczego niektórzy ludzie za nami nie przepadają.

S: To takie typowe, Buck. Tylko napomknę o tym, żebyś zaczął nosić własne ubrania, a od razu zmieniasz temat.

B: Palant.

S: Jak mówiłem - typowe.

1 komentarz:

  1. N, coś w tym jest.
    Sharon się jakoś przygotuje. Da radę. Może nauczy się zamykać mu usta? To zaradna dziewczyna.

    Oj no, to tylko spodnie. Więc chcę wiedzieć. Dlaczego niektórzy ludzie za wami nie przepadają?

    OdpowiedzUsuń