9 listopada 2016

o.

Hahahahahha wciąż mi wypominasz tamte opko? A ja chciałam podkreślić z czym Cię nie wyzwę na drugim blogu xD ach mam wolne! Dluuugi weekend <3
Ten pierwszy mrr, w drugim już zachodzi to na naszą ukochaną kreskę no i Steve ma dziwną twarz, ale pewnie nie na to miałam zwrócić uwagę xD
/Kto? Ja miałabym coś ci wypominać? Nigdy. Cytując Bucky'ego - "Oszczerstwa!".
/I fakt, powinnam dopowiedzieć, że w tym drugim chodziło mi o to, że na pewno jest lepszy anatomicznie od naszej ukochanej yaoicowej kreski, i choć pojawiają się różnorakie płyny, to przynajmniej nie są nimi cali umazani, jakby ich ciała produkowały tego litry, a oni się w tym turlali. Mam jednak zastrzeżenia co do tego, że oboje są gładziutcy jak niemowlęta. Ale to wynika pewnie z tego, że komuś nie chciało się rysować włosów :P
S: Jesteś tylko albo aż ich psychologoterapeutą. Może chcieli stworzyć kogoś podobnego jemu? Same pytania, żadnych odpowiedzi. Tak patetycznie.
/Nie jestem ani psychologiem, ani psychoterapeutą, nie mam takiego wykształcenia. Pracowałem tylko z weteranami. I tę wiedzę staram się wykorzystać, jak mogę. 
/I nie wydaje nam się, by jej moce, bo jest ich raczej więcej, były wynikiem jakiś eksperymentów. Jest raczej Nieczłowiekiem, choć badania jej DNA nie do końca na to wskazują. W skrócie - nie wiemy kim, u diabła, jest.
S: Żółwik? Ale ty wystaw tylko a ja stuknę. 
 Może być. Jeśli byłoby na odwrót, jedno z nas skończyłoby ze złamaną ręką. I nie byłbym to ja.
B: Mogę ci coś innego powiedzieć, chcesz?
 Jeśli ma być to "Kocham cię", to nie, nie chcę.

1 komentarz:

  1. Wszędzie same oszczerstwa! Ludzie kłamią, oszukują, odchodzą, nie spełniają obietnic, nie są Stucky.
    Oni nie są gladcy, sa tak mokrzy xD nie no żartuje xD ale pewnie te obrazki trochę wena dały?

    S: Ale to tak trochę wygląda. Trochę. Może w jej umysł wniknie Wanda?
    S: A skąd wiesz? *przybija żółwika*. Teraz mogę się chwalić, że "stuknęłam" Kapitana Amerykę. haha
    B: Nie. Stuknęłam twojego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń