9 listopada 2016

o.

Wszędzie same oszczerstwa! Ludzie kłamią, oszukują, odchodzą, nie spełniają obietnic, nie są Stucky.
Oni nie są gladcy, sa tak mokrzy xD nie no żartuje xD ale pewnie te obrazki trochę wena dały? 
/Nie są Stucky, bo nikt nie jest tak idealny jak Steve i Bucky. Zwłaszcza nie jak Bucky.
/Steve na pewno ma włosy, ale tak jasne, że ich nie widać. Albo wydepilował się w imię solidarności z Bucky'm, który stracił swe zacne owłosienie. Tak właśnie było! No i tak, dały wena, ale niestety nie do "Nieba..." :P

+ Pamiętasz OCkę podpalaczkę? Zabiło mnie zostanie w "Nowo Yorskim lesie". Czegoś takiego jeszcze nie widziałam <3
S: Ale to tak trochę wygląda. Trochę. Może w jej umysł wniknie Wanda?
 Sęk w tym, że Wanda nie może tego zrobić. Ona ma jakąś... psychiczną barierę czy coś. Dlatego przypuszczamy, że ma więcej, niż jedną umiejętność.
S: A skąd wiesz? *przybija żółwika*. Teraz mogę się chwalić, że "stuknęłam" Kapitana Amerykę. haha
 Och, nie, błagam tylko nie mów tego głośno, bo się od tego nie uwolnię, Oni są jak dzieci.
B: Nie. Stuknęłam twojego przyjaciela.
 Najwyższy czas, by ktoś wreszcie go stuknął.

1 komentarz:

  1. Więc Bucky może dramatyzować nie tylko z "to oszczerstwa", ale i "to nie jest Stucky" xD
    Każdy odczuje to jako najgorszy wyrzut, jaki można zrobić xD
    A może to Bucky go wydepilował? Wiesz, jakiś taki albo dziwny fetysz, albo zakład. Albo po prostu tak sobie uznał: "O hej Steve, wydepiluję ciebie dziś" xd Do króliczka?
    O matulu, ja już tam nie zaglądam! Chociaż to o mnie, Ale ja bym została w samym lesie, w żadnym Nowo Yorskim xD
    Zerknęłam na link co dała Auguri xD Makijaż Steve musi jeszcze potrenować i nie ukrywajmy, że jego idolem zawsze był Bucky xD

    S: A jakby się ją ogłuszyło? W sensie, mózg by działał, ale może nie miałaby już możliwości ochrony? Jak nowy strój się sprawdził w walce?
    S: Oj. Nikt nic nie słyszał, ja to tak pod nosem swą radość wymamrotałam.
    B: Ale pamiętaj, że to ciebie kocham!

    OdpowiedzUsuń