31 grudnia 2016

o.

I brzmisz tak worldly i jeszcze bardziej intelligently xD
Oj bo Stucky zaraz będzie traktowany jak słowo "yaoi" czego mimo, że oglądałam anime czy mangi to nie cierpię wykorzystywania przy etykietowaniu blogów -.-
Haha to ja nie przyznaję się ile razy czytałam xD
/A przynajmniej masz wrażenie, że tak jest, bo rzeczywistość okazuje się być odrobinę bardziej brutalna :P 
/Też nie lubię kiedy Stucky określane jest mianem "yaoi". Od razu kojarzy mi się to z takim typowym, schematycznym podziałem ról na "seme/uke", którego całym sercem nie cierpię, a już zwłaszcza w przypadku tej dwójki. 
/Och, i tak wiem, że pewnie połowę wyświetleń nabiłaś ty :P
G: Ależ zawsze można tesknić za rodzicami. Ja też tęsknie. Wiesz, że nawet bardzo? A te lalki są bardzo fajne.
 Tata Steve mówi, że rano do nas przyjadą i nawet nie będę miała kiedy tęsknić. A tata zawsze mówi prawdę.
I: A co na przykład?
 Tata mówił, że raz mówiłem coś o kosmitach i brokułach. 
 S: No dobra, dobra, wiem o zdjęciu. 
 O którym konkretnie? Mam więcej niż jedno kompromitujące zdjęcie.
B: Ciekawe czy Jane ma tak z Thorem? Choć nie rozmawiajmy o hetero seksie. Nie psujmy nastroju. Ale i tak zadziwia mnie to, że jesteście w stanie przeskoczyć regeneracje
 Uch, jej to tylko współczuć, bo poważnie, Thor jest większy i kilkukrotnie silniejszy od Steve'a, a Jane jest... Uch...  Seks hetero jest fajny, nie mówię nie, ale to pewnie w tym przypadku nie raz kończy się boleśnie. A jeśli chodzi o mnie, Steve'a i regenerację - to cóż, Steve jest silniejszy ode mnie, więc po kilku godzinach obijania się o siebie, kończy się to... drobnym dyskomfortem, który przechodzi dopiero po czasie, nie natychmiastowo. Małych otarć na pewnych częściach ciała też możemy się dorobić. Albo zwichnięć.

1 komentarz:

  1. Właśnie! I świat to kiedyś odbierze xD
    tj ogólnie to yaoi tyczy mang i anime, no ale dobra... No i większość opowiadań homoerotycznych to nie jest yaoi? Tj wgl yaoi to nie są opowiadania homoerotyczne właśnie poprzez swoje schematy, role, kreacje świata.. Ale ludzie tego nie czają ;o
    Ale to Twoja wina! Za dobrze piszesz ;D


    G: Widzisz! Będziesz się dobrze bawić i nawet nie wiedząc kiedy czas minie i będziesz już z rodzicami.
    I: Może kosmici nie lubią brokułów? A co byś chętniej nagrywał?
    S: O tym najbardziej?
    B: Minuta ciszy za jej ból...................................................................................................................................................................................................................................Nie mniej praktyka czyni mistrza, czyż nie? Co ubierasz na sylwka?

    OdpowiedzUsuń