31 grudnia 2016

o.

Szukanie informacji jest dla nudnych kujonów bez życia ! ;p
Ale widzę, że zrobisz to wcześniej niżmy myślały <3 Każde Stucky spod Twojej ręki jest dobre ;D A zrobiłaś też podsumowanie na drugim blogu?;D
Jak najbardziej może być tam <333
/Wiem, wiem. Jestem nudna, brzydka, gruba i w ogóle gópia, bo robię risercze. To życiowa prawda z wattpada :P
/To Stucky będzie raczej na zasadzie "to Stucky, a może to jednak nie jest Stucky?", ale mam nadzieję, że ci się spodoba. I nie, nie zrobiłam podsumowania na drugim blogu, bo tam w sumie każdy widzi dokładnie co i kiedy się pojawiło.
G: A mnie się wydaje, że jesteście z Ianem na tyle mądrzy, że nie muszą wam dawać forów.
 Ale oni są bardziej mądrzy. Bo są starzy, a starzy ludzie są mądrzy.
I: Kiedyś lunatykowałam..nie wspominam tego dobrze.
 Ja nie lunatykuję, ale rodzice mówią, że mówię przez sen. Ale nie wiem co.
S: Oj tam, oj tam.. Zabrzmię materialistycznie - ale stać go na nowe meble, okna, lustra, ogólnie mógłby se wymienić całą wierzę. Reszta wypomina to im po dziś dzień?
 To, że go stać, nie oznacza przecież od razu, że ludzie mają niszczyć jego rzeczy. I cóż, nie, Bucky zrobił zbyt dużo głupot, by to jakoś szczególnie się wyróżniało. A Thor jeszcze więcej.
B: Wiesz zawsze możesz odwdzięczyć się tym samym.. Ale muszę przyznać.... jestem dumna ze Steve! Skoro kulejesz to on dał radę przechytrzyć Waszą zdolność szybkiej rekonwalescencji
 Dzięki, wtedy następny dzień spędziłbym z okładem z lodu przyłożonym do pewnego czułego miejsca. Wolę mścić się w inne sposoby. Na przykład... Wiesz, nakręcając go, a potem wychodząc, życząc przy tym miłej zabawy sam na sam.

1 komentarz:

  1. Ale wtt nie jest na szczęście wyznacznikiem prawdy xD
    A która miniatura stamtąd jest najczęściej czytana?;p
    Hahaha no wiesz, ja zostanę przy opcji "to jest jednak Stucky" xD tak czy siak <333333


    G: Och kochanie! Kiedyś się przekonasz, że bycie starszą osobą nie czyni nas mądrzejszymi. Ale powiedz co tam słychać u twoich laleczek?
    I: Zasypiaj może z włączonym magnetofonem?
    S: Niby tak, no ale. Jak szaleć to szaleć prawda? Panie "mogę to robić cały czas" Po prostu tylko zazdrościć formy! Ah ta twoja kondycja! Ciało chociaż greckiego boga ale na bank tego w pełni nie oddaje, co?
    B: Hahahahahhaahhaahhaahha a on chodzi? hahahahahaahahah Jak ja was kocham jako parę! hahaha

    OdpowiedzUsuń