31 grudnia 2016

o.

Patrz ile dużo problematycznych rzeczy napisałaś! Leki, sprzęty medyczne! Na tym może idealnie nie trzeba się znać, ale wartałoby co nieco poczytać.. A to przecież robią KUJONY! :p
Awww <333333333 mega mnie cieszy to że zabrałaś się za ten tekst! Już myślałam że na straty pójdzie :(
Haha wstawisz to też później tu?
/No wiem, wiem. W końcu internet służy do przeglądania zdjęć kotów i głupich filmików, nie do tego, bo dowiedzieć się czegoś interesującego. 
/Powiedziałam, że skończę "Niebo...", więc je skończę. Prędzej lub później, ale skończę. Przez cały ten czas przemyślałam sobie co nieco na temat fabuły i motywu z wątkiem Stucky, i jednak wykorzystam go w inny sposób. Mam nadzieję, że wyjdzie to lepiej niż planowałam, choć będzie trzeba poczekać na niego nieco dłużej.
/I chodzi o niezbędnik każdego stuckyholika? Bardziej pasowałby na bloga z tekstami, więc zrobię taką podstronę z polecanymi :)
G: A kto jest najlepszy w szaradach? 
 Rodzice i tak dają nam wygrywać, chociaż mówią, że nie.
I: No spiac raczej dużo się nie zrobi.
 Chyba, że się lunatykuje. Wtedy można dużo zrobić.
S: Ale pewnie wszyscy i tak dobrze się przy tym bawili! 
 Oprócz Tony'ego. On od lat dobrze się trzyma i nie pije, więc był całkowicie trzeźwy, kiedy kilka jego mebli zostało połamanych a szyba w oknie zbita. Ale cała reszta bawiła się dobrze!
B: Eee, dopieszczenie i orgazmy są "na złość"? Tak, tak.. Później byś spalił ta lale i wibrator wyrzucił krzyczac coś o wierności i o tym ze jestes lepszy
 Przygniatał cię ktoś kiedyś do materaca przez kilka godzin bez cholernej przerwy? Rano bolał mnie kręgosłup, o innych, obitych częściach ciała nie wspomnę, i kulałem. Kulałem. Do tego ja jestem fanem zasady "szybko, dobrze, intensywnie", a nie rozwleczonego seksu. Dlatego on robi mi to specjalnie. I to dziwnym trafem zawsze nabiera na to ochoty wtedy, kiedy jest na górze. Sukinkot.


1 komentarz:

  1. Szukanie informacji jest dla nudnych kujonów bez życia ! ;p
    Ale widzę, że zrobisz to wcześniej niżmy myślały <3 Każde Stucky spod Twojej ręki jest dobre ;D A zrobiłaś też podsumowanie na drugim blogu?;D
    Jak najbardziej może być tam <333


    G: A mnie się wydaje, że jesteście z Ianem na tyle mądrzy, że nie muszą wam dawać forów.
    I: Kiedyś lunatykowałam..nie wspominam tego dobrze.
    S: Oj tam, oj tam.. Zabrzmię materialistycznie - ale stać go na nowe meble, okna, lustra, ogólnie mógłby se wymienić całą wierzę. Reszta wypomina to im po dziś dzień?
    B: Wiesz zawsze możesz odwdzięczyć się tym samym.. Ale muszę przyznać.... jestem dumna ze Steve! Skoro kulejesz to on dał radę przechytrzyć Waszą zdolność szybkiej rekonwalescencji

    OdpowiedzUsuń