31 grudnia 2016

o.

Cool? Cool? Polskiego się nie nauczyłaś w szkole? ;p Ale mimo wszystko trochę żałuję, że straciłam nadzieję w teksty na wtt i nie szukam tam już Stucky xD
Takaś umiejętna w zaskakiwaniu jesteś! Bardzo dobrze, co się ludzie seksów mają oczytywać ;p (jak to czytacie ludziska to zaglądajcie na te z moich wyzwań! <3)
/Co ty, nie wiesz, że makaronizmy są very cool i wgl bardzo awesome? I tak, dobrych tekstów na wattpadzie to ze świecą szukać. A Stucky to już zupełnie. Zwłaszcza, że niektóry błędnie etykietują tak relację przyjacielską tej dwójki.
/Spokojnie, notki z seksami zajmują kolejne miejsca w rankingu :P
G: Będziesz tęsknić za rodzicami? A przecież będzie babcia, no i kuzyni?
 Nie-e, nie będę. Jestem już duża. Ale lubię te lalki.
I: Nie jesteś ciekawy co mówisz? 
 Nie bardzo. Tata mówi, że mówię same rzeczy bez sensu. Dlatego wolę nagrywać ciekawsze rzeczy.
S: Och, pan skromny zszedł ze sceny! Lubię nowego Steve!
 Skromność nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu nie jestem fanem mówienia publicznie o takich rzeczach i rzadko kiedy mam na to ochotę.
B: Zawsze bym to zdjęcie oglądała gdyby mnie dołek łapał.. Wiedziałabym, że ktoś miał gorzej
 Z chęcią bym to robił, ale od razu przypomina mi się wtedy, że ledwo dawałem radę siedzieć na tyłku i nie jest mi do śmiechu. To ważna zasada - jeśli chcesz robić na złość partnerowi, nie wykorzystuj do tego seksu. I nie zabieraj się za to od dupy strony.

1 komentarz:

  1. I brzmisz tak worldly i jeszcze bardziej intelligently xD
    Oj bo Stucky zaraz będzie traktowany jak słowo "yaoi" czego mimo, że oglądałam anime czy mangi to nie cierpię wykorzystywania przy etykietowaniu blogów -.-
    Haha to ja nie przyznaję się ile razy czytałam xD


    G: Ależ zawsze można tesknić za rodzicami. Ja też tęsknie. Wiesz, że nawet bardzo? A te lalki są bardzo fajne.
    I: A co na przykład?
    S: No dobra, dobra, wiem o zdjęciu.
    B: Ciekawe czy Jane ma tak z Thorem? Choć nie rozmawiajmy o hetero seksie. Nie psujmy nastroju. Ale i tak zadziwia mnie to, że jesteście w stanie przeskoczyć regeneracje

    OdpowiedzUsuń