24 grudnia 2016

o.

Ja? Ja mu życzę pocałunków z Buckym! Spacerow ku zachodowi słońca :p
Haha tam pewnie by się znalazło cosik poetyckiego gdyby się chciało xD
To piątka! Bo ja też nie wiem xd
/Ku zachodowi? Ku wschodowi, coby optymistycznie było! I to leśnej łące pełnej kwiatów, z sarenkami i zajączkami biegającymi im za plecami. O tym można by pisać piękne, romantyczne wiersze :P!
/Flimweb w sumie chyba też tego nie wie, więc nie jesteśmy jedyne.
G: Och nasza Księżniczka się wstydzi. Nie martw sie, nie podjem mu ciasteczek.
 Ciasteczka dla Mikołaja są dla Mikołaja. Nie wolno ich zabierać. Mikołaj może nie zostawić prezentów.
I: Przepraszam, dobry wieczór Ian. A który tata? Jak się z ttm czujesz ze masz dwóch tatusiow?
 No tata, tata Steve. Tata Bucky mówi, że możemy mówić na niego Bucky, ale nie chcę. Wolę mówić tata. A mam dwóch tatów i... Miałem zawsze, jest fajnie. Często nas o to pytają.
S: haha mogli zrobić dwa talerze, jeden dla Thora drugi dla Mikołaja. Ale to we Włoszech jak Befana nic słodkiego nie dostanie to węgiel zostawia.
 Po prostu dla nich oczywistym wydawało się to, że talerzyk był dla Mikołaja, a dla Thora już niekoniecznie. I wybuchł konflikt, który skończył się na stopniach schodów posmarowanych masłem, sznurku zaciągniętym tak, by schodząc ze schodów człowiek wywinął fikołka i wysypanych na podłodze kulkach. 
B: Az tak zle wspominasz ten okres? A wszyscy mowia ze to były najlepsze czasy 
 Najlepsze? Poważnie? Kolki, ząbkowania i pieluchy to najlepszy okres? Pobudki co godzinę, czasem pół? To nie chciałbym wiedzieć, który jest najgorszym. Poważnie, gorszego okresu niż ten chyba nie ma.

2 komentarze:

  1. I wgl piękny avek <3333
    Haha no dobrze, może tak być xD I życzę im spacerów po plaży przy ciepłym morzu/oceanie xD Pikników w lesie wśród śpiewających im ptaków xD Leniwych wieczorów na wygodniej kanapie etc xD


    G: Ależ oczywiście! A my tego nie chcemy, też liczę na prezenty od niego.
    I: Wiesz każdemu zależy na waszym szczęściu, ale tak między nami - zazdroszczę ci.
    S: I nie mów, że Gromowładny wyrżnął na tym?
    B: Może ten okres buntu właśnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://samequizy.pl/ktory-z-avengers-podaruje-ci-swiateczny-prezent/ wyszedł mi Steve ;o

    OdpowiedzUsuń