24 grudnia 2016

o.

Awwwww <3 ale czy Steve zamiast kroić ziemniaki wymknął się na zwiady "niby do pokoju"? :p
Hahs chciałabym zobaczyć pułapkę na Thora w wykonaniu dzieciaków xd i przecież im serio by się prosiak przydał na taka gromadkę xd 
Wiesz, jak ja wypominałam to Steve to kto mnie strofował? Kto?
/Że kto? Że on? Nigdy!
/A jeśli całe prosie stojące na środku stołu, skrzywdziłoby psychikę biednej Grace, która właśnie skończyłaby oglądać "Babe - świnka z klasą" i wkroczyłaby do jadalni, ściskając w dłoniach Świnkę Peppę :P? I jeszcze ten okrzyk "Spokojnie, mała lady Grece, własnoręcznie ją upolowałem i zaszlachtowałem!".

/Ty wypominałaś mu niezłapanie Bucky'ego. Ja mówię tylko, że w pewnym sensie cała ta sprawa wynikła przez Steve'a. ponieważ gdyby nie on, Bucky najpewniej po Azzano wróciłby do domu z plakietką jeńca, nie wstąpiłby do Komandosów i nie próbowałby bronić Steve'a w pociągu.
S: Ambicje przy gotowaniu nie dały rade? A przecież jako artysta powinieneś uwielbiać dekorować potrawy, robić je jakieś piękne etc.
 Mogę dekorować potrawy, ale to nie oznacza, że od razu potrafię je przyrządzać. Nie potrafię.
B: Mamuśka z ciebie co? Macie jemiołę zawieszona? Czy nikt dzieciaków nie zabiera do siebie i nie ma baraszkowania świątecznego?
 Mentalnie jestem jedną z tych obciachowych mamusiek w minivanach, która najgłośniej krzyczy na meczach i robi dzieciakom obciach na każdym kroku. Tylko jeszcze tego nie ujawniam, czekając aż podrosną, żeby dokopać im bardziej przed ich potencjalnymi, drugimi połówkami. Tak jest, poważnie.  
/I nie, nikt ich nie zabiera, ale co to za problem? Przez tyle czasu nauczyliśmy się sobie radzić.

1 komentarz:

  1. Oj ktoś tu będzie się smażyć w asgardskich lochach xD
    Haha ale to wtedy się mówi pół prawdę - to nie Pepa a zła koleżanka Pepy xD Biedny Thor nie naje się w święta :(


    Bo gdyby go złapał to też byłoby inaczej. No musi to odpokutować ale jak to się mówi - Stucky foreva więc koniec końców, jakiś pocałunek przed śmiercią mógłby być xD a jakie to dramatyczne by było xD


    S: a pierniczki w tym roku jaki mają wzór? No i najważniejsze - jakie prezenty przygotowałeś?
    B: no chyba ze macie choinkę i w sypialni. Nie pozwolisz im wyfrunąć z gniazda?

    OdpowiedzUsuń