27 stycznia 2017

o.

Hahaha nie! Nie o to chodzi!
Po prostu co ja głównie wychowalam? Stucky :p ale dobra będę się w nich doszukiwać braku głebi i znajomości w temacie xD
A jak ktoś powie "to samo co poprzednik" to wpusci czy nie? :p
/To, co piszę, podzielić można na: Stucky, notki na Aska, "Niebo...", Stucky dla dorosłych i całą resztę. Z nutką Stucky. Więc śmiało mogę powiedzieć, że wychwalasz tak z 3/4 tekstów :P
/No coś ty. Musisz mieć własny poemat pochwalny!
S: Tak bardziej rozgrzewająco. Ale wciąż smaczne
 Tabliczka gorzkiej czekolady, mleko, śmietana i cynamon oraz nutka chili. Naprawdę polecam spróbować, kupne kakao z nie dorasta temu do pięt.
 B: zdejmij spodnie?
 Że co?!
 

1 komentarz:

  1. Myślałam, że wczoraj dodałam tu komentarz ;o a musiałam za szybko wyjść ;o
    3/4 tekstów to nie jest całość xD No ale mnie jako że tak siebie ujmę jest trudno laikowi, doszukiwać się jakiś niedociągnięć, gdy wiem, że Ty doszukujesz wszystko więc ja bym musiała najpierw chyba marvelowską wikipedię mieć w małym palcu xD A właśnie przez to, że Ty w tym tyle siedzisz, doszukujesz się etc to postacie nie są płytkie, widać, że je czujesz. No więc do czego mam się doczepić??
    Niech to Astrid zrobi xD Albo daj się do jakiejś analizatornii xD

    S: Ja to mówię, że mam mało cukru w sobie, więc dosłodziłabym mimo cynamonu cukrem trzcinowym.
    B: Przytuliłabym je

    OdpowiedzUsuń