27 stycznia 2017

o.

O Boże! Ona na każdej filii jest taka poczytna! Jeszcze Agnieszka Lingas-Łoniewska, Agata Kołakowska xD Najlepsze jest, że odkąd tu pracuje to praktycznie nic książkowego nie czytałam xD Ewentualnie ze dwie książki na rok ;o
Na Wattpadzie jesteś najlepsza <333333333
Haha nie oglądałam ich ;o
/Te książki są tak złe, że czasem nie wiem czy się śmiać, czy płakać nad popularnością pani Michalak. Wynoszenie garściami leków ze szpitala psychiatrycznego (bo przecież nikt nie sprawdza, czy pacjent je bierze...), momentalne zatrzymywanie łodzi w miejscu (bo to przecież działa jak samochód, nie?), kompletna stereotypowość i schematy na każdym kroku (tylko główna bohaterka jest piękna i ma gust, bo jest dobra, inne bohaterki to brzydkie jędze i plastiki), a do tego zupełny brak umiejętności odbierania krytyki. Jedna osoba z analizatornii podpadła jej negatywnymi recenzjami, więc... ałtorka zrobiła z niej czarny charakter z jednym ze swych dzieł :P Brzydką, grubą, głupią hejterkę, która nie ma przyjaciół.
/Wiesz, jakoś tak posunę się do stwierdzenia, że nie jesteś zbyt obiektywna :P
/Ja oglądam od pierwszego sezonu, ale ostatnio coraz częściej wpadam w zażenowanie niż zachwyt. Ale dobrze wychodzą im sceny, w których zdecydowaną większość klimatu budują utwory Warduny (np tutaj, polecam obejrzeć do końca, najlepiej w słuchawkach).
S: Jesteś kochany!
 Cóż, dziękuję!
B: więc co teraz?
 Mnie się pytasz? To ty nie chciałaś klęczeć. A sama to zaproponowałaś.

1 komentarz:

  1. Dlaczego nie jestem obiektywna? :o łamiesz mi serce! :(
    Och no tak, bo przecież nie można krytykować zapomniałaś? Wolno tylko chwalić a z całą resztą "ale" wyjść i nie czytać xD
    Posłucham w domu <3333

    S: Nie ma za co! Chodź idziemy na lody
    B: Bo ty nie chcesz powiedzieć jak ciebie wielbić

    OdpowiedzUsuń