22 stycznia 2017

o.

Lepsze takie niż na papierosy xD
Dobra, podstawowe pytanie: będzie Stucky? ;p Inaczej nie wchodzę w to xD Ale to nie jako ktoś główny by OC będzie totalne więc na Stucky popatrzę/poczytam xD
To jakim cudem Steve się pomylił i nazwał Starka Howardem? Czy mi się to przyśniło xD No ale już jest motyw do zaciśnięcia więzi i przyjaźni, why not xD 
/Dobra, bierz Steve'a, ja wezmę Bucky'ego, zakwaterujemy ich w jednym pokoju. Steve będzie rysować podobizny Bucky'ego w zeszytach, a Bucky pisać dla niego miłosne serenady. To cię przekonało :P? Steve będzie mieć naście lat, więc może być nieco OOC.
/Steve nazwał Starka Howardem? Kojarzę, że mówił do niego "panie Stark" i rozmawiał z nim o ojcu, ale to jakoś mu uciekło. A ten news jest z komiksów. Okazało się, że Tony też ma powiązania z Hydrą, jego matka zabiła ojca, a Howard postanowił przygarnąć Tony'ego.
S: Może nie będzie chciał w ciebie rzucić słoikiem?
 Rzuci. Czasem jakoś zapomina o zasadzie "nie kopmy leżącego". Albo rzuci we mnie samą zawartością słoika.
 B: Pewnie. Co robisz gdy osoba przed tobą wywraca się na mleku?
 Nic? Idę dalej? Choć chyba nie tak powinienem odpowiedzieć.

1 komentarz:

  1. AAA nie wiem czy jestem na to godna xD Stucky foreva <333
    Mogło mi się to przyśnić, ostatnio złe rzeczy się ze mną dzieje.. dziś "zaparzałam" herbatę- wodę zagotowałam, wyłączyłam, wrzuciłam tytkę do szklanki i wyszłam xD więc jeżeli czegoś nie łapię bądź zapominam to chyba już starość mnie dopada ;o
    I to Tony odkryje w Stevie nazistę i go uratuje? Bo przeciceż jest jego przyjacielem?

    S: Daje ci moje słowo, że nic nie zrobi.
    B: Odpowiedź jest idealna, trzymaj się jej

    OdpowiedzUsuń