26 lutego 2017

o.

Ogladałam pierwszy sezon i go lubiłam.. :o kibicowałam mu :o tj miałam nadzieję,że oszukuje że jest z Hydry, w sensie że Shield wie że tam jest bo to ich kret xD
<3333 może samochód zostawią!!
/W pierwszej połowie pierwszego sezonu był takim drewnem, że ledwo dało się go oglądać. A kretów w Hydrze też mieli - była nim m.in. Bobbie Morse. Szkoda, że wycieli z jej życiorysu komiksowy wątek z Clintem. To byłoby jakieś połączenie z filmami.
/Jego młodszy brat dostał ten samochód, a raczej nie będzie nim jeździł, bo jest sparaliżowany od pasa w dół. A do tego Daisy pozdzierała tej piękności lakier.
S: dziękuję. Wybaczam, bo wybaczanie jest ważne.
 Cóż, nie mogę zaprzeczyć. Wybaczanie jest bardzo ważne. Jednak szczere, nie na zasadzie "wybaczam, ale ci tego nie zapomnę i wyciągnę to w odpowiednim momencie, by wbić ci szpilę". Tego nie popieram i nie do końca rozumiem.
B: a w Wakandzie? Też mają takie?
 Ale że jakie? Japońskie? Weź lepiej pogadaj ze mną... bo ja wiem, o pogodzie albo o gali rozdania Oskarów czy coś, nie o kiblach. Chyba, że to jakaś aluzja.

1 komentarz:

  1. Ale po co nawiązywać, czy łączyć serial z filmem? To może zapędzić w kozi róg, a po co utrudniać sobie życie? :p
    Zła Daisy.. Niech odmaluje! No to będzie większość odcinków z nim nagrywana w garażu, by samochód miał swoje pięć minut xD


    S: To jakaś aluzja? Zrobił ci już ktoś tak? Wiesz, ludzie kiedyś szybciej odpuszczali, a dzis.. Nikt nie może mieć lepiej.
    B: co jest złego w tej rozmowie? Nigdy nie korzystałam z podgrzewanej deski, a Wakanda to bogaty kraj, nie? Może mieć bardziej wypasione łazienki.. No ale dobrze, komu kibicujesz? Czy Oskary już są rozdane?

    OdpowiedzUsuń