26 lutego 2017

o.

Ej a właśnie! A co się stało z tym jej facetem z pierwszego sezonu? :D
Skoro mieli, w czym/w kim wybierać, to chyba Ghots Ridera możemy im wybaczyć? No i mam nadzieję, że ta wzmianka jest w kąciku "Gdzie pojawił się Bucky" a nóż widelec jakaś duszyczka wygooglowała go sobie po jej wzmiance? ;p I kto by się tam latami przejmował. I to nie Bucky wysadził ONZ, to bomby wina, że się zdetonowała.
Zrobi? :(
/W drugim okazał się być z Hydry. W trzecim zginął i został wskrzeszony, bo opętał go jakiś kosmiczny, śmiercionośny byt. Później znowu zginął, wysadzony w kosmosie, a w czwartym wraca jako LMD (taki android). Faceta ciężko ubić.
/Ja im nie wybaczę tego, że ściągnęli go tylko na 1/3 sezonu :( Ponoć piątego mogą nie dostać, więc tyle pewnie go widzieliśmy. A co do wzmianki:
W drugim sezonie fotografie Howling Commando wisiały w domu Gabe'a i jego żony (córki?), którą SHIELD przyszło poinformować o śmierci wnuka (syna?). I tak, my wiemy, że to nie Bucky, ale bez jaj. Przecież ich obecny Dyrektor prawie zginął w tym wybuchu, więc można by dać choć wzmiankę na temat zamachowca.
S: Nie ma za co przystojniaczku
 Och, ależ jest za co! Za te komplementy i zrozumienie. A raczej za usilne nieodpuszczanie w próbach podejścia mnie.
B: Możemy?
 No za dużo to my sobie nie poopowiadamy, bo nie mam pojęcia o japońskich kiblach.

1 komentarz:

  1. I dalej leci na Sky-Daisy? Dobrze, że go ciężko ubić, przynajmniej jest na co popatrzeć jak i wziąć przykład jak się własne postaci będzie chciało zabijać i wskrzesić xD
    Ślepa kura ze mnie w nocy :o
    Lubisz postać Ghosta?


    S: Ale jakie podpuszczenie? O co chodzi? Ranisz mnie
    B: No ale chyba korzystasz, nie?

    OdpowiedzUsuń