26 lutego 2017

o.

I dalej leci na Sky-Daisy? Dobrze, że go ciężko ubić, przynajmniej jest na co popatrzeć jak i wziąć przykład jak się własne postaci będzie chciało zabijać i wskrzesić xD
Ślepa kura ze mnie w nocy :o
Lubisz postać Ghosta?
/A kij go tam wie. Ward to postać, której fani nie cierpią i za każdym razem, kiedy jest "Yey, Ward zginął/zniknął!", to twórcy mają "lol, nope" i znowu wraca. Przez cztery sezony... I spokojnie, nie zamierzam nikogo wskrzeszać, jeśli do mnie pijesz :P
/Jeśli chodzi o tych ekranowych - ten Cage'a był okropny, ale ten pana Gabriela Luny jest świetny. I ma świetny samochód <3 Dodge Charger z '69, te samochody są piękne <3 <3
S: Ale jakie podpuszczenie? O co chodzi? Ranisz mnie
 Och, no tak, przepraszam. Obiecuję poprawę. Nie będę już tak bluźnić, zarzucając fałszywe oskarżenia.
B: No ale chyba korzystasz, nie?
 Nie wiem czy korzystałem z łazienki w Japonii, przykro mi bardzo. Ale zapewne nie. Chyba.

1 komentarz:

  1. Ogladałam pierwszy sezon i go lubiłam.. :o kibicowałam mu :o tj miałam nadzieję,że oszukuje że jest z Hydry, w sensie że Shield wie że tam jest bo to ich kret xD
    <3333 może samochód zostawią!!

    S: dziękuję. Wybaczam, bo wybaczanie jest ważne.
    B: a w Wakandzie? Też mają takie?

    OdpowiedzUsuń